| کد خبر: 228256 |

افزایش ۲۰ درصدی نرخ بلیط اتوبوس بین شهری در نوروز ۱۴۰۰

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه اتوبوس های بین شهری در ایام نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه اتوبوس های بین شهری در ایام نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد اظهار داشت: طبق روال همه ساله به استناد شیوه نامه ابلاغی، به دلیل تردد یک سر خالی اتوبوس‌ها در ایام نوروز، نرخ بلیت این دسته از ناوگان حمل و نقل مسافری از ۲۵ اسفندماه ۹۹ تا ۲۰ فرودین ماه ۱۴۰۰ با ۲۰ درصد افزایش قیمت فروخته می‌شود.

وی گفت: کاهش شدید سفر‌ها از زمان شیوع بیماری کرونا و الزام ستاد ملی مقابله با کرونا در فاصله گذاری اجتماعی سبب شده در حال حاضر فقط نیمی از صندلی‌های اتوبوس‌ها فروخته شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از استعلام وضعیت سلامت مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی از اول آذرماه سالجاری مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی ملزم به استعلام وضعیت سلامت خود در سامانه www.smartcard.rmto.ir شدند.

کرد اظهار داشت: در حال حاضر ۸۹۹ دستگاه ناوگان اتوبوسی در سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می دهند.

 وی خاطر نشان کرد: سامانه تلفنی و پیامکی ۱۴۱ به عنوان ابزارهای ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای و ثبت  و رسیدگی به شکایات  مردمی در زمینه حمل و نقل جاده ای و راهداری است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.