| کد خبر: 228041 |

۵۰ کیلومتر بزرگراه هفته آینده در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: ۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی با اعتبار ۲۶۰ میلیارد تومان با حضور وزیر راه و شهرسازی هفته آینده در این استان افتتاح می‌شود.

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: ۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی با اعتبار ۲۶۰ میلیارد تومان با حضور وزیر راه و شهرسازی هفته آینده در این استان افتتاح می‌شود.

به گزارش تین نیوز، مهدی پارسی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برای ساخت این بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده اظهارداشت: ۲۴ کیلومتر مربوط به مسیر زاهدان- بم، ۶ کیلومتر مربوط به زاهدان- زابل، ۱۰ کیلومتر متعلق به مسیر محمدآباد زهک (اتصال محور ترانزیت محمدآباد- میلک) و ۱۰ کیلومتر مربوط به مسیر زاهدان - بیرجند است.

وی افزود: همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی ساخت بیش‌از ۴۰ کیلومتر باند دوم بزرگراه با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان در مسیرهای زاهدان- زابل و زاهدان - بیرجند آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا در بخش بزرگراه‌های سیستان و بلوچستان تا قبل از دولت تدبیر و امید ۱۷۷ کیلومتر بزرگراه وجود داشت که هم‌اینک ۱۵۷ کیلومتر به آن اضافه و در مجموع به ۳۳۴ کیلومتر در حوزه بزرگراه‌های این استان رسیده که ۶۵ درصد این بزرگراه‌ها در ۲ سال اخیر انجام و براساس برنامه‌ریزی‌های اعلامی از سوی وزارت راه و شهرسازی تا پایان امسال ۶۰ کیلومتر و تا پایان دولت ۵۵ کیلومتر دیگر در ۱۶ قطعه فعال کریدورهای این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.