| کد خبر: 219155 |

جابجایی بیش از۱۹ میلیون تن کالا از پایانه های مرزی سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از روکش آسفالت ۲ هزار و ۱۶۱ کیلومتر از محورهای مواصلاتی و جابجایی افزون بر ۱۹ میلیون تن کالا از پایانه های مرزی و بندرچابهار در این استان همزمان با دولت تدبیر و امید خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از روکش آسفالت ۲ هزار و ۱۶۱ کیلومتر از محورهای مواصلاتی و جابجایی افزون بر ۱۹ میلیون تن کالا از پایانه های مرزی و بندرچابهار در این استان همزمان با دولت تدبیر و امید خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان) ایوب کرد اظهار داشت: دولت با توجه به پایین بودن بسیاری از شاخص های این استان از میانگین کشوری از جمله حوزه راه ها و شبکه حمل و نقل در سالهای اخیر با اختصاص بودجه های قابل ملاحظه عزم خود را جهت بهبود وضعیت این بخش ها جزم کرده است.

وی ادامه داد: به منظور تحقق هر چه بهتر و سریع تر اهداف دولت تدبیر و امید، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان نیز در راستای التزام عملی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از تمامی امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی برای ارائه خدمات راهداری و راه سازی اقدام به راه اندازی چهار اکیپ راه سازی و راهداری وحدت سیستان، رسالت سراوان،  تفتان خاش و توحید زاهدان کره که اثرات مطلوب آن در ارتقای شاخص ها نسبت به گذشته قابل مشاهده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان نصب ۹۹ هزار و ۷۵۰ عدد علائم اخطاری و انتظامی، احداث و بهسازی ۱۷۸ دستگاه پل و همچنین نصب ۸۱ کیلومتر گاردریل را از دیگر اقدامات دولت تدبیر و امید در سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

کرد گفت: متاسفانه تحریم های ظالمانه کشورهای استکباری سبب بروز اختلال در روند واردات ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهسازی و راهداری شده است که این اداره کل به منظورتحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم، با بهره گیری از توان نیروهای متخصص بومی استان در سالهای اخیر اقدام به تعمیر و نوسازی ماشین آلات راهداری با همکاری بخش خصوصی کرده است.

وی با بیان اینکه با نظارت و مدیریت اداره ماشین آلات و تجهیزات راهداری این اداره کل اقدامات ارزشمندی در زمینه تعمیر، بازسازی و در مواردی نوسازی کامل انجام شده است که در این بین تعمیر اساسی برخی ماشین آلات قدیمی و نادر در کشور، بسیار شاخص بوده است به طوری که مورد توجه ویژه وزیر محترم راه و شهرسازی نیز قرار گرفته است، اظهار داشت: بازسازی ۳۷ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و تعمیر ۴۱۴ دستگاه ماشین آلات راهداری از جمله اقدامات ارزشمند اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همزمان با دولت تدبیر و امید بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان همچنین جابجایی افزون بر۴۶ هزار تن کالا بوسیله ناوگان حمل و نقل جاده ای، ایمن سازی ۲۱۸ مدرسه حاشیه راه ها، احداث ۳۰ باب مجتمع خدمات رفاهی بین راهی، نصب ۵۱ سامانه ثبت تخلفات و۸۰ دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی و جابجایی بیش از ۳۶ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای را از دیگر اقدامات این اداره کل در دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.