| کد خبر: 217823 |

۳۴ طرح و پروژه راهداری در سیستان وبلوچستان به بهره برداری می رسد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با هفته دولت ۳۴ طرح و پروژه زیر بنایی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به بهره برداری می رسد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با هفته دولت ۳۴ طرح و پروژه زیر بنایی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، ایوب کرد اظهار داشت: همزمان با هفته دولت ۳۴ طرح و پروژه زیر بنایی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان با هزینه اعتباری بالغ بر یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: این اداره کل به منظور فراهم نمودن زمینه تردد روان و ایمن کاربران جاده‌ای، با انجام مطالعات و بررسی‌های لازم، اجرای طرح ملی بهسازی و ارتقای کیفی روکش آسفالت محورهای مواصلاتی را از اردیبهشت ماه سال جاری با مدنظر قرار دادن حداکثر کارایی فنی و اقتصادی مورد توجه قرار داده است به طوری که با تلاش شبانه روزی راهداران ۵۸۵ کیلومتر روکش آسفالت با اولویت راه‌های شریانی از این طرح مهم راهداری همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان بهسازی و ارتقا زیر ساخت‌های جاده‌ای را از مؤثرترین راه‌ها برای رونق صنعت حمل و نقل عنوان کرد و ادامه داد: همچنین همزمان با هفته دولت ایمن سازی و شانه سازی ۲۳ کیلومتر از محور مواصلاتی زاهدان- زابل و نصب حدود سه کیلومتر نیوجرسی و روشنایی حدود ۲ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان به بهره برداری می‌رسد.

وی رفع نقاط حادثه خیز محورهای خاش – سراوان بعد از اورژانس، تقاطع سوران – رحمت آباد، کوشه – تمندان، زابل – نیمروز روبه روی گلزار شهدا، پیچ‌های شهر سوخته و تاسوکی، خاش – ایرانشهر بعد از دو باند، میرآباد، سراوان- خاش پیچ بعد از روستای چهارشاهی، خاش – سراوان محدوده تقاطع جوژک، زاهدان- میرجاوه بعد از نمازخانه و زاهدان- زابل در دو نقطه محدوده ملک سیاه کوه و بعد از کارگاه شرکت پاریز را از دیگر طرح‌های آماده بهره برداری هفته دولت این اداره کل عنوان کرد.

کرد بیان کرد: تلاش همکاران خدمتگزار ما در مجموعه بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان بر استفاده حداکثری از امکانات موجود در راستای افزایش ایمنی تردد هموطنان گرامی در محورهای مواصلاتی استان است.

وی تصریح کرد: مجموع راه‌های تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان بیش از ۱۳ هزار کیلومتر است که از این میزان ۲۳۷ کیلومتر بزرگراه، هزار و ۵۸۲ کیلومتر راه شریانی، ۸۲۴ کیلومتر راه اصلی، هزار و ۵۹۷ کیلومتر راه فرعی و ۸ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه روستایی است

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.