| کد خبر: 209418 |

تخلفات۲۶۱ شرکت حمل و نقل عمومی سیستان و بلوچستان رسیدگی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از رسیدگی به ۲۶۱ پرونده تخلف شرکت‌ها و رانندگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای مسافر و کالا در سال گذشته خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از رسیدگی به ۲۶۱ پرونده تخلف شرکت‌ها و رانندگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای مسافر و کالا در سال گذشته خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا،  ایوب کرد اظهارداشت: با هدف پیشگیری از بروز تخلفات، ضمن انجام بازدیدهای میدانی و نظارت‌ توسط بازرسان و کارشناسان این اداره کل، ۱۹ نشست کمیسیون ماده ۱۲ مربوط به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل تشکیل که در آنها به  ۱۲۳ پرونده رسیدگی شد.

وی افزود: همچنین سال گذشته با برگزاری ۱۸نشست کمیسیون ماده ۱۱ به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات رانندگان،۱۳۸ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان عمده تخلفات رانندگان استان را کسر تجهیزات ایمنی، اخذ بارنامه و صورت وضعیت صوری و مهمترین تخلفات شرکت‌های حمل و نقل را عدم رعایت ضوابط تهیه، تنظیم و استفاده از بارنامه و صورت وضعیت، سو استفاده از کارت هوشمند راننده و اخذ کمیسیون اضافی از رانندگان عنوان کرد و افزود: این اداره‌کل با توجه به ضرورت خدمات‌رسانی مطلوب به مردم و استفاده کنندگان از خدمات حوزه حمل و نقل، تمام توان خود را برای جلوگیری از تخلفات بکار می‌گیرد.

وی گفت: بر اساس بخشنامه جدید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از بهمن سال ۹۸ علاوه بر شرکت‌ها و رانندگان متخلف در بخش حمل و نقل جاده‌ای به تخلفات مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی نیز در کمیسیون ماده ۱۴ رسیدگی می‌شود.

کرد بر لزوم برخورد قانونی و قاطع با متخلفان تاکید کرد و از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست علاوه‌بر مراجعه حضوری، شکایات خود را از طریق سامانه‌های تلفنی، اینترنتی و پیامکی ۱۴۱ جهت رسیدگی سریع به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان اطلاع دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.