| کد خبر: 206895 |

مردم از مسافرت‌های غیرضروری خودداری کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه الان زمان مسافرت و جابجایی بین شهری نیست، گفت: متاسفانه این روزها شاهد سفرهای مختلف به جنوب استان هستیم.

تین نیوز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه الان زمان مسافرت و جابجایی بین شهری نیست، گفت: متاسفانه این روزها شاهد سفرهای مختلف به جنوب استان هستیم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، سید محمد هاشمی شهری ضمن تشکر از حمایت‌های استاندار سیستان و بلوچستان در راستای پیشگیری از کرونا ویروس در سطح استان اظهار داشت: آخرین وضعیت بیماری کرونا به صورت مرتب توسط استاندار محترم مورد رصد و پیگیری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به این مطلب که الان زمان مسافرت و جابجایی بین شهری نیست، تصریح کرد: با وجود هشدارهای بهداشتی متأسفانه شاهد سفرهای مختلف به جنوب استان سیستان و بلوچستان هستیم که باز هم تاکید می‌کنیم هم استانی‌های عزیز از تجمعات پرهیز کنند و بیشتر در منزل بمانند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: همچنین به منظور پیشگیری از چرخه انتقال ویروس گند زدایی در سطح ادارات و اماکن پرتردد آغاز شده و تمامی ادارات و سازمان ها می‌توانند محیط‌های کاری خود را گند زدایی کنند و همچنین با مشارکت شرکت آبفای شهری و روستایی آب ها کلر سنجی می‌شود.

وی خواستار برخورد جدی با محتکران و سودجو یان ماسک و لوازم بهداشتی در سطح استان سیستان و بلوچستان شد و افزود: ما در وضعیت مراقبت از سلامت مردم هستیم و تلاش می‌کنیم تا با خدمات گسترده بهداشتی و درمانی از سلامت هم استانی‌های عزیز مراقبت کنیم و زمانی این مراقبت‌ها مؤثر خواهد بود که مردم مشارکت کنند و توصیه‌ها را جدی بگیرند و این زنجیره با کمک مردم کند خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خاطر نشان کرد: حدود ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از زوار پاکستانی که از طریق مرز وارد استان گردیده‌اند مورد غربالگری سلامت قرار گرفته‌اند و همچنان مراقبت‌های فعال تیم‌های بهداشت ودرمان در مبادی ورودی و خروجی استان ادامه دارد.

وی افزود: از امشب تدابیر ویژه ای برای کنترل و نظارت در مبادی رسمی، فرودگاه‌ها و راه آهن اجرایی می‌گردد و بیماریابی در شکل گسترده‌ای آغاز خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.