| کد خبر: 204364 |

نجات هشت شهروند گرفتار سیلاب شمال سیستان و بلوچستان

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیمروز گفت: شب گذشته مورخ چهارم بهمن ماه هشت نفر از شهروندان گرفتار سیلاب در محور میل نادر – سفیدآبه، با تلاش راهداران نجات یافتند.

تین نیوز

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیمروز گفت: شب گذشته مورخ چهارم بهمن ماه هشت نفر از شهروندان گرفتار سیلاب در محور میل نادر – سفیدآبه، با تلاش راهداران نجات یافتند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، علیرضا کوهکن اظهار داشت: با توجه به بارش شدید و طغیان رودخانه های محلی، شب گذشته شاهد بسته شدن مسیر فرعی میل نادر - سفیدآبه بودیم که گشت های راهداری در محل حضور یافتند.

وی ادامه داد: علیرغم اخطارهای قبلی، شب گذشته شاهد تردد برخی از وسایل نقلیه در این مسیر مسدود بودیم که سرنشینان چهار دستگاه خودرو گرفتار سیلاب با تلاش راهداران نجات یافتند.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیمروز تصریح کرد: راهداران شمال استان شب گذشته علاوه بر نجات سرنشینان خودروهای گرفتار سیلاب اقدام به بازسازی و ترمیم چندین نقطه تخریب شده ناشی از بارندگی در محور میل نادر - سفیدآبه کردند.

کوهکن بیان اینکه راهداران با بکارگیری تجهیزات و ماشین آلات در حال بازگشایی مسیر میل نادر - سفیدآبه هستند، گفت: از مردم و رانندگان درخواست داریم در زمان طغیان رودخانه های محلی از تردد در مسیرهای مسدود شده خودداری نمایند زیرا عدم توجه به این موضوع، خطرات جانی و مالی به همراه خواهد داشت.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.