| کد خبر: 195792 |

توسط کمیته امداد انجام می‌گیرد؛

آغاز ساخت ٦ هزار واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان

کلنگ ساخت ٦ هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره) در سیستان و بلوچستان امروز/جمعه/ با حضور رئیس کمیته امداد امام (ره) کشور و استاندار این استان در شهرستان خاش به زمین زده شد.

تین نیوز

کلنگ ساخت ٦ هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره) در سیستان و بلوچستان امروز (15شهریورماه) با حضور رئیس کمیته امداد امام (ره) کشور و استاندار این استان در شهرستان خاش به زمین زده شد.

 استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی از سوی کمیته امداد حضرت امام(ره) کشور در حوزه توانمندسازی مددجویان این استان انجام شده است.

وی گفت: هم‌اینک از ٧٠٥ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد ١٠٥ هزار خانوار در سیستان و بلوچستان از خدمات این نهاد مقدس بهره می برند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه انتظار داریم سهم مشارکت‌های مردمی این استان در امور کمیته امداد بیشتر شود؛ تصریح کرد: مجموع مشارکت‌های مردمی در سطح کشور ٦٠ میلیارد تومان بوده است.

وی ادامه داد: فاصله غنی و فقیر در سیستان و بلوچستان بسیار زیاد است که باید تلاش شود فرهنگ کمک و انفاق بیش از پیش در جامعه گسترش یابد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور هم گفت: طی تفاهم‌نامه‌ مشترک کمیته امداد با سازمان برنامه و بودجه کشور مقرر شد ٦ هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان سیستان و بلوچستان ساخته شود که هزار واحد آن در شهرستان خاش است.

سیدمرتضی بختیاری افزود: برای توانمندسازی خانواده کمیته امداد در سیستان و بلوچستان ٩ هزار شغل هدف گذاری شده بود که بعد از بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های مددجویان بر اساس ظرفیت‌های مشاهده شده این رقم به ١٢ هزار شغل افزایش داده شد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.