| کد خبر: 195361 |

◄ ۱۱ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با هفته دولت۱۱ طرح زیربنایی درحوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان به بهره‌ برداری رسید.

تین نیوز

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با هفته دولت۱۱ طرح زیربنایی درحوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان به بهره‌ برداری رسید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل روکش آسفالت گرم به طول ۱۳ کیلومتر از محور «دوست محمد - زابل»، روکش آسفالت گرم و شانه سازی به طول ۵ و نیم کیلومتر در محور «زابل – ادیمی»، اجرای فوگ سیل در ۱۴۴ کیلومتر از محورهای «زاهدان – بم» و «زاهدان - سفیدآبه»، ایمن سازی و بهسازی آبنماهای محور «سراوان – کهک» به طول ۳۵ کیلومتر بوده است.

وی ادامه داد: همچنین روکش آسفالت سرد به طول ۲۱ کیلومتر در محورهای «هیرمند - میلک» و «میل نادر – سفیدآبه»، ۱۱ کیلومتر در محور «مهرستان – ایرانشهر» به طول چهار کیلومتر در سه راهی ایرندگان، ۱۲ کیلومتر در محور «میرزاخون - کهک»، یک و نیم کیلومتر در محور «تیمورآباد - شهرک علی اکبر» از دیگر طرح‌های هفته دولت در استان بوده است.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان به افتتاح یک باب مجتمع خدماتی رفاهی نیز در هفته دولت اشاره کرد و گفت: این مجتمع در محور «سراوان – اسفندک» با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شده است.

وی با اشاره به نقش و اهمیت این طرح ها در ارتقاء ایمنی و حفظ و نگهداری راهها گفت: تلاش همکاران ما در مجموعه بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان بر استفاده حداکثری از امکانات موجود در راستای افزایش ایمنی و روانی تردد در محورهای مواصلاتی استان است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.