| کد خبر: 195324 |

◄ رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و رانندگان حمل و نقل مسافر و کالا در ۵ ماه نخست سالجاری خبر داد.

تین نیوز
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و رانندگان حمل و نقل مسافر و کالا در ۵ ماه نخست سالجاری خبر داد.
 
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام، نوراله دلخواه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام  گفت: تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل ونقل و رانندگان حمل و نقل برون شهری کالا و مسافر در سطح استان ایلام در ۵ ماه نخست سالجاری با همکاری پلیس راه استان ایلام رسیدگی و احکام متناسب صادر شد.
 
او افزود: عمده تخلفات رانندگان ماده کمیسیون ۱۱ را جابجایی بار بدون استفاده از بارنامه، جابجایی مسافر بدون استفاده از صورت وضعیت، عدم استفاده از تجهیزات ایمنی و عدم رعایت ضوابط و مقررات جاجایی بار‌های ترافیکی بوده است.
 
دلخواه با اشاره به آرای صادره در کمیسیون ماده ۱۱ در پنج ماه ۹۸ گفت: از تعداد۱۰۴ پرونده ۶۰ مورد تذکرکتبی، ۳۸ مورد قطع خدمات یک ماهه،۶ مورد برائت از آرای صادره در این کمیسیون بوده است.
 
دلخواه نمونه تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل ماده کمیسیون ۱۲ را عدم رعایت ضوابط و مقررات مربوطه به تهیه و تنظیم و استفاده از بارنامه، عدم رعایت ضوابط و مقررات مربوط به تهیه و تنظیم و استفاده از صورت وضعیت، سو استفاده از کارت هوشمند راننده و عدم استفاده از تجهیزات ایمنی عنوان کرد.
 
از تعداد ۶۱ پرونده صادر شده در ماده کمیسیون ۱۲ در ۵ ماه نخست سالجاری ۱۸ مورد جریمه نقدی،۳۷ مورد برائت،۴ مورد تذکر کتبی و ۲ مورد قطع خدمات یک ماهه بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.