| کد خبر: 182740 |

تصادفات رانندگی جنوب سیستان و بلوچستان 25 مجروح برجا گذاشت

حوادث رانندگی چهار روزه از اول اسفند تاکنون در جنوب این استان 25 نفر زخمی داشته است.

تین نیوز

    فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: حوادث رانندگی چهار روزه از اول اسفند تاکنون در جنوب این استان 25 نفر زخمی داشته است.

به گزارش تین‌نیوز  وبه نقل از ایرنا، سرهنگ یداله ستوده اظهار کرد: این خسارات انسانی در 19حادثه رانندگی جاده های جنوب این استان وارد شده است اما خوشبختانه در این مدت فوتی نداشتیم.

وی گفت: سرعت زیاد، توجه نکردن به جلو، انحراف و تجاوز به چپ و رعایت نکردن حق تقدم عمده علل بروز تصادف در این مدت بوده است.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان از اجرای طرح ترافیکی نوروزی خبر داد و افزود: طرح نوروزی پلیس راه از 25 اسفند در محورهای ارتباطی این استان آغاز می شود و تا 17 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی افزود: در قالب اجرای این طرح تمام پایگاه های ثابت و سیار پلیس با کمک تیم های گشت پلیس راه وضعیت ترافیکی جاده های جنوب سیستان و بلوچستان را رصد می کنند.

ستوده اظهار کرد: شهروندان می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راههای ارتباطی دارای دو قرارگاه پلیس راه و دو اداره‌کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستانهای شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه شمال و شهرستانهای جنوبی ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.