| کد خبر: 42661 |

بازدید سرلشکر جعفری از پروژه آزاد راه حرم تا حرم

تین نیوز | آزاد راه حرم تا حرم فرمانده کل سپاه با تاکید بر کار و فعالیت بیشتر در توسعه و سازندگی کشور گفت: زیر ساخت‌های لازم برای حضور شرکت‌‌های خصوصی در عرصه‌ سازندگی کشور فراهم شده و سپاه توجه به بخش خصوصی را از اولویت‌های خود می‌داند.
 
 سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی بازدید از پروژه آزاد راه "حرم تا حرم" در جمع مدیران و کارکنان این پروژه ضمن قدردانی از خدمات صورت‌گرفته اظهار داشت: رعایت کیفیت و توجه به معنویت از شاخص‌های اصلی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در اجرای پروژه‌ها است و در واقع جنبه‌های ارزشی انقلاب اسلامی از دلایل اصلی ورود سپاه به عرصه سازندگی بوده است.
 
وی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به اعتراف همگان توانسته است در حین کار، ارزش‌های دینی و انقلابی را به پیمانکاران، کارگران و تأمین‌کنندگان کالا منتقل کند.
 
فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: پاسداری از ارزش‌های دینی و ملّی و خدامحوری باید در همه حال در کارهای سازندگی رعایت شود.
 
سرلشکر جعفری با اشاره به پروژه معنوی آزادراه "حرم‌تاحرم" بیان داشت: یقیناً انگیزه معنوی و عشق به اهل بیت(ع) یکی از شاخص‌ها و انگیزه‌های دست‌اندرکاران قرارگاه در اجرای این پروژه بوده است.
 
وی همچنین با اشاره به برخی جریان‌سازی‌ها نسبت به فعالیت‌های سازندگی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) اظهار داشت: زیرساخت‌های لازم برای حضور بیشتر شرکت‌های خصوصی در عرصه سازندگی کشور فراهم شده است و سپاه نیز توجه به بخش خصوصی را از اولویت‌های خود می‌داند.
 
پروژه آزادراه "حرم‌تاحرم" (قم- تهران- مشهد) به طول تقریبی 970 کیلومتر به منظور اتصال شرق کشور به شبکه آزاد راهی جنوب شرق و غرب طراحی شده است و نقش بسزایی در اتصال مراکز مهم شرق کشور به خصوص مشهد مقدس به مرکز کشور داشته و تسهیل‌کننده حرکت زائران حرم مطهر رضوی و حرم مطهر حضرت معصومه(س) خواهد بود.
 
این آزادراه ارتباط مراکز اقتصادی در مسیر را برقرار نموده و با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و وزارت راه و شهرسازی مسیر ترانزیت غرب به شرق را ایجاد می‌کند. این مسیر به قطعات مختلف شامل قم- گرمسار، گرمسار- سمنان، سمنان- سبزوار، سبزوار- نیشابور و نیشابور- مشهد تقسیم‌بندی و به ترتیب اجرا می‌شوند. قطعه قم-گرمسار به طول 152 کیلومتر اولین قطعه از این طرح عظیم است که آماده بهره‌برداری گردیده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • 0 0

    از تین نیوز می خواهم برای این طرح حرم تا حرم مانند آزادراه تهران - شمال یک صفحه خاص باز کند. قصه این آزادراه هم سر دراز دارد. چهار سال پیش در حوالی سمنان کلنگ خورد بدون هیچ قرارداد اجرایی دو سال پیش بخش قم - گرمسار آغاز شد وعده ساخت یک ساله دادند ولی دو ساله ساخته شد جاده قم - گرمسار بسته شد با وعده های مکرر بازگشایی جاده ظرف دو ماه و سه ماه و … که بالاخره بعد از ۱۸ ماه هنوز جاده باز نشده است تاریخ افتتاح قم - گرمسار چند بار اعلام و به تعویق افتاده است برای ساخت بقیه مسیر مسئولان شرکت ساخت منکر اجرای بقیه مسیر شدند هر چند کلنگ در سمنان به زمین خورده بود حالا هم در تصویر این خبر می بینید که نقشه برای کل مسیر است و عنوان بزرگترین پروژه تاریخ ایران را نیز تصاحب کرده اند ولی راه آهن سراسری که رضا خان از بندرامام تا بندر ترکمن ساخت پروژه بزرگتری بوده است. بر رضاخان بخاطر خیانتهایش لعنت. شاید ساخت راه شاهی در دوره صفویه و یا حتی در دوره هخامنشی را بتوان پروژه های بزرگتری نامید

  • 0 0

    سلام علیکم این حرم بایدازحرم حضرت ثامن الائمه(ع) تاحرم حضرت اباعبدالله باشد مراسم بزرگ اربعین امسال ثابت کردامکانات فعلی پاسگوی نیازنیست