| کد خبر: 225504 |

نماینده مجلس: طرح‌های راه و شهرسازی سمنان مدیریت بهتری نیاز دارد

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح‌های حوزه راه و شهرسازی این سه شهرستان در اجرا با تاخیر مواجه است و خیلی از این طرح‌ها، نه با اعتبار، که با مدیریت بهتر تکمیل می‌شود.

تین نیوز

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح‌های حوزه راه و شهرسازی این سه شهرستان در اجرا با تاخیر مواجه است و خیلی از این طرح‌ها، نه با اعتبار، که با مدیریت بهتر تکمیل می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، عباس گلرو شامگاه چهارشنبه در نشست شورای حمل و نقل و مسکن استان سمنان با حضور وزیر راه و شهرسازی ابراز داشت: واکنش های مردم سمنان به حضور وزیر در استان نشان دهنده این است که حضور وی در استان برای مردم بشارت به دنبال دارد زیرا یکی از مشکلات اساسی مردم به ویژه در مرکز استان طرح‌های حوزه راه و شهرسازی است.

وی افزود: درست است که تحریم هستیم اما منابع  در کشور کم نداریم.

گلرو با اشاره به خطرآفرین بودن محور فیروزکوه به سمنان، تاکیدکرد : تلاش برای تکمیل این محور نباید تنها به زمان حضور وزیر محدود شود.

وی افزود: ورودی و خروجی شهر سمنان وضعیت نامناسبی دارد و نیازمند توجه بیشتر است زیرا مسافران، مرکز استان را با این ورودی و خروجی می‌شناسند.

گلرو افزود: پروژه تقاطع غیر همسطح شهرک صنعتی سمنان، پیچ دربند واقع در حد فاصل مهدیشهر و شهمیرزاد و بیمارستان ۸۵ تختخوابی مهدیشهر از جمله پروژه‌های با تاخیر استان سمنان است.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی برای بازدید از طرح های زیرساختی در حوزه راه، بافت فرسوده، مسکن و سایر موارد مرتبط با این وزارتخانه ۲ روزه به استان سمنان سفر کرده است. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.