| کد خبر: 222886 |

متوسط تردد ساعتی در راه‌های استان سمنان ۲۳۷ خودرو است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: متوسط تردد ساعتی وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان با اعمال محدودیت‌های کرونایی به ۲۳۷ خودرو رسید.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: متوسط تردد ساعتی وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان با اعمال محدودیت‌های کرونایی به ۲۳۷ خودرو رسید.

به گزارش تین نیوز، احسان منصورکیایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: ۵۶ دستگاه ترددشمار، ورود و خروج خودروها را در راه‌های اصلی استان سمنان به ثبت می‌رساند و با اعمال محدودیت‌های کرونایی تردد از یکم آذر تا کنون نسبت به روزهای گذشته کاهش یافته است.

وی بیان کرد: از یکم آذر تا کنون با اعمال محدودیت‌های کرونایی، تردد یک میلیون و ۳۷۳ خودرو ثبت شد که نسبت به قبل از محدودیت‌ها روندی کاهشی را نشان می‌دهد.

منصورکیایی ادامه داد: ۳۶ درصد ترددهای انجام شده در جاده‌های استان سمنان طی این مدت مربوط به وسایل نقلیه سنگین بود.

وی اضافه کرد: ۹ محور ورودی در استان سمنان وجود دارد که با اعمال محدودیت‌ها برای مبارزه با شیوع کرونا، تردد ۱۷۲ هزار خودرو ثبت شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از مردم خواست برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

کل راه‌های حوزه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ۱۲۰۰ کیلومتر راه روستایی و ۸۱۶ کیلومتر آزادراه و بزرگراه است.

سالانه ۲۰ میلیون تردد در محور تهران-مشهد ثبت می‌شود.

محدودیت های جدید کرونایی از شنبه اول آذر در ۴۴۸ شهر شامل ۱۶۰ شهر با وضعیت قرمز، ۲۰۸ شهر با وضعیت نارنجی و ۸۰ شهر با وضعیت زرد به مدت دو هفته در حال اجرا است.

بر اساس این محدودیت ها مشاغل غیر ضروری در شهرهای قرمز و نارنجی تعطیل می شوند، ادارات دولتی با حداکثر یک سوم کارکنان فعالیت می کنند، تردد بین شهری با خودروهای پلاک غیربومی ممنوع است و هر گونه تردد با خودرو از ساعت ۲۱ تا چهار صبح در شهرهای قرمز ممنوع است.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.