| کد خبر: 216952 |

۴۵ میلیارد ریال به پروژه راه‌سازی آزادشهر-شاهرود اختصاص پیدا کرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: محور آزادشهر به شاهرود در سال جاری ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار دارد که تاکنون ۴۵ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: محور آزادشهر به شاهرود در سال جاری ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار دارد که تاکنون ۴۵ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، منوچهر فخری در نشست بعد از ظهر دوشنبه بررسی راه‌ها و پروژه‌های جاده سازی استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه محور شاهرود- آزادشهر در محدوده استان سمنان در سال جاری ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار دارد که تاکنون ۴۵ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است، ابراز کرد: این طرح در چهار قطعه در حال انجام است که ساخت دو قطعه آن به پایان رسیده است.

وی درباره دیگر پروژه راهسازی استان نیز، بیان کرد: ۱۰ کیلومتر از مرحله ساخت قطعه سمنان-فیروزکوه در محدوده استان سمنان و ۱۵ کیلومتر از این جاده در محدوده استان تهران انجام شده و امیدواریم با جذب اعتبارات بهتر شاهد اجرای کامل این طرح باشیم.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه راه اصلی سمنان-فیروزکوه دارای ظرفیت قانونی تأمین مالی ماده ۵۶ الحاق (۱) است، گفت: طرح‌هایی که ذیل قانون تسریع در تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام کشور قرار می‌گیرند از طریق فاینانس داخلی و مشارکت عمومی و قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در کنار بودجه ۹۹، دارای حمایت هستند که خوشبختانه این ظرفیت در محور سمنان- فیروز کوه وجود دارد.

فخری در خاتمه تاکید کرد: طرح‌های عمرانی مانند تقاطع آرادان، پل شهرک صنعتی سمنان، سه راهی مجن، کمربندی سمنان، بزرگراه حرم تا حرم و جندق-معلمان با همکاری شرکت زیرساخت در حال انجام است اما روند ساخت این طرح‌ها با کندی انجام می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.