| کد خبر: 210845 |

تصادف در آهوان سمنان ۲ کشته برجای گذاشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از وقوع تصادف بین یک دستگاه تیبای سواری و یک کامیون در آهوان سمنان خبر داد و گفت: این حادثه به جان باختن دو نفر انجامید.

تین نیوز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از وقوع تصادف بین یک دستگاه تیبای سواری و یک کامیون در آهوان سمنان خبر داد و گفت: این حادثه به جان باختن دو نفر انجامید.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سعید اسمعیل‌پور ضمن اشاره به وقوع تصادف مرگبار در آهوان سمنان، بیان کرد: شامگاه گذشته حادثه جاده‌ای در آهوان سمنان به آتش‌نشانی اعلام و بلافاصله یگان‌های امدادی به محل اعزام شدند اما در پی رسیدن مأموران آتش‌نشانی متأسفانه خودروی سواری تیبا در حریق گسترده در حال سوختن بود.

وی افزود: علی‌رغم تلاش مأموران آتش‌نشانی و اورژانس حریق دو سرنشین این خودرو را به کام مرگ کشاند و یک نفر دیگر زخمی شدند.

رئیس آتش‌نشانی سمنان با بیان اینکه مصدوم این حادثه دلخراش توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد، بیان کرد: هر دو جان‌باخته این حادثه خانم بودند و راننده این تیبای سواری نیز به شدت مصدوم شد که عملیات رهاسازی و اطفای حریق توسط آتش نشانان ایستگاه شماره سه سمنان رقم خورد.

اسمعیل پور با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۱۵ محور سمنان- دامغان و در محدوده آهوان رخ داد، بیان کرد: حادثه در دست بررسی است اما به عموم مردم و رانندگان توصیه می‌کنیم تا در سفرهای جاده‌ای حتماً نکات ایمنی را رعایت و از عجله بپرهیزند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.