| کد خبر: 199690 |

دریافت بارنامه برای حمل و نقل جاده‌ای کالا الزامی شد

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از تشدید کنترل بر فعالیت ناوگان جاده‌ای حمل و نقل کالا در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از تشدید کنترل بر فعالیت ناوگان جاده‌ای حمل و نقل کالا در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، مجید عرفانی تبار اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده به‌منظور افزایش نظارت بر حمل و نقل جاده ای کالا  با همکاری صنوف حمل و نقل جاده ای و پلیس راه استان، تردد ناوگان حمل و نقل جاده ای کالا در محورهای مواصلاتی استان بر اساس دستورالعمل های ابلاغی کنترل می‌شود.

وی با توجه به اینکه یکی از معضلات در این بخش جابه‌جایی کالا  بدون استفاده از بارنامه است، گفت: در راستای شفاف سازی و جلوگیری از جابه‌جایی خارج از شبکه حمل و نقل جاده ای کالا، بر اساس ضوابط و مقررات هرگونه عملیات حمل و نقل می بایست تحت صحابت بارنامه انجام گرفته و با متخلفین برخورد قانونی انجام می‌گیرد.

عرفانی تبار افزود: به منظور تسهیل در ارائه خدمات و ساماندهی حمل و نقل محمولات معدنی در مراکز عمده تولید بار و معادن دورافتاده اقداماتی از سوی این اداره کل برای اخذ بارنامه  نیز انجام گرفته است .

شایان ذکر است: استان سمنان سهم ۲/۲ درصدی از حمل و نقل کالا در کشور را داراست و از این لحاظ در جایگاه چهاردهم کشور قرار دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.