| کد خبر: 196599 |

عضو شورای شهر:

۳۰۰ میلیارد ریال برای بازسازی ناوگان درون شهری سمنان اختصاص یافت

۳۰۰ میلیارد ریال بودجه در سال آینده به منظور بازسازی ناوگان درون شهری سمنان اختصاص یافت.

تین نیوز

رئیس کمیسیون برنامه و بوجه شورای شهر سمنان گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال بودجه در سال آینده به منظور بازسازی ناوگان درون شهری سمنان اختصاص یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، عباس آل‌‌بویه روز شنبه در جلسه بودجه ریزی و تعرفه نویسی سال ۹۹ در سالن جلسات شورای شهر سمنان بیان کرد: بودجه ۳۰۰ میلیارد ریالی ابزار بسیار مطلوبی برای رسیدن به اهداف شهرداری سمنان در زمینه ناوگان درون شهری است.

وی افزود: مدیریت، برنامه‌ریزی و تبادل نظر به منظور ساماندهی ناوگان درون شهری سمنان باید به صورت بسیار مطلوب انجام شود که این امر پیگیری جدی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری را می‌طلبد.

نایب رئیس شورای شهر در این جلسه هزینه و درآمد را دو رکن مهم و تاثیرگذار در شهرداری‌ها نام برد و گفت: اساس فعالیت های عمرانی، خدماتی و فرهنگی استوار بر این دو اصل است و هر میزان در مدیریت هزینه‌ها موفق تر عمل کنیم در واقع به توسعه پایدار و همه جانبه شهرمان کمک کرده ایم.

وی تعیین بودجه را برنامه جامع مدیریتی دانست و افزود: بودجه عقلانیت و حکمرانی در طول یکسال مالی است اما تنظیم آن پس از پیشنهاد، ارائه و تصویب شورای شهر باید کنترل و نظارت شود.

اولویت سال آینده شهرداری سمنان کسب و خلق درآمد است

رئیس کمیسیون مالی شورای شهر سمنان بودجه سال آینده را منوط به کسب و افزایش درآمدی خواند و ادامه داد: اولویت سال آینده شهرداری سمنان کسب و خلق درآمد است.

وی ادامه داد: شهرداری با بودجه ارزش افزوده و فروش املاک به جایی نمی‌رسد مگر آن‌که در طرح‌های سرمایه‌گذاری، خلق درآمد کند.

پساب‌های سمنان، سرمایه‌ای جاودان برای شهر

رئیس شورای شهر سمنان نیز در این جلسه با اشاره به درآمدهای استقراضی شهرداری، گفت: استقراض به معنی استفاده از ظرفیت‌های پس‌انداز جامعه و به‌کار انداختن آن در تامین نیازهای مالی و یا در راه پیشرفت اقتصادی شهر است.

سیدمسعود سیادتی ادامه داد: موفقیت و پیشرفت شهرداری‌ها منوط به داشتن روحیه استقراضی است.

وی پساب‌های شهرسمنان را سرمایه‌ای جاودان برای این شهر دانست و ادامه داد: آب‌های تبدیل شده به پساب به عنوان سرمایه‌های عظیم شهرداری‌ها محسوب می‌شود که دارای ویژگی پایداری نیز است.

رئیس شورای شهر سمنان بیان کرد: اعضای شورای شهر سمنان باید درآمدهای استقراضی را در برنامه‌ریزی‌های خود لحاظ کنند و جرات این امر را به شهرداری هم بدهند.

جلسه بودجه‌ریزی و تعرفه‌نویسی سال ۹۹ با هدف کاهش هزینه‌های مدیریت شهری از طریق افزایش بهره‌وری از منابع انسانی و امکانات موجود و جلوگیری از موازی کاری‌ها و فرصت‌سوزی‌ها با حضور مدیران عامل سازمان‌ها و مناطق شهرداری در سالن جلسات شورای شهر تشکیل شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.