| کد خبر: 264662 |

برگزاری چهارمین جلسه شورای حقوقی صنعت حمل ونقل هوایی

مدیرکل حقوقی سازمان هواپیمایی کشوری از چهارمین جلسه شورای حقوقی مدیران صنعت حمل و نقل هوایی با حضور جمعی از مدیران، فعالان و متخصصان حقوقی صنعت حمل و نقل هوایی خبر داد.

تین نیوز

وحیده نجفی مدیرکل حقوقی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: چهارمین جلسه شورای حقوقی مدیران صنعت حمل و نقل هوایی برگزار شد و در این جلسه هم اندیشی، تشریک مساعی جهت رفع موانع، ارتقا و بهبود جایگاه حقوقی سازمان هواپیمایی کشوری و صنعت هوانوردی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نجفی افزود: هماهنگی بین سازمان هواپیمایی کشوری و سایر ذی نفعان نیز مطرح شد و در ادامه نظرات تخصصی ذی نفعان صنعت در حوزه هوانوردی ارائه و مقرر شد از ظرفیت های دانشکده صنعت هواپیمایی نیز استفاده شود.

مدیریت پرونده های مرتبط با صنعت هوانوردی در عرصه بین المللی با تاکید بر پرونده سانحه هواپیمای اوکراین واختلاف دولت روسیه با کشورهای غربی در شورای ایکائو  از مباحث مطروحه در این جلسه بود که در ادامه مدیران حقوقی شرکت های هواپیمایی در مراجع قضایی به نحوه تصمیم گیری مرجع قضایی و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی برای قضات با هدف تخصصی کردن شعب دادگاه در صنعت هوانوردی اشاره کردند.

همچنین مقرر شد در جلسات آتی شورای حقوقی در خصوص ایجاد نهاد داوری تخصصی در حوزه هوانوردی با هدف رسیدگی تخصصی به دعاوی موجود در صنعت با همکاری دفتر حقوقی سازمان هواپیمایی کشوری و ذی نفعان صنعت، بحث و پیگیری مقتضی به عمل آید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.