| کد خبر: 255182 |

◄ زمان نامناسب پروازهای فرودگاه سنندج

در ایام غیر کاری پرواز سنندج به تهران برقرار شده است.

تین نیوز

در ایام غیر کاری پرواز سنندج به تهران برقرار شده است. 

به گزارش تین نیوز، در حالی هفته گذشته پروازهای فرودگاه سنندج به تهران از سر گرفته شد که گویا روز این پرواز عملا در نامناسب ترین حالت ممکن انتخاب شده است. در ابتدا قرار بر این بود که 3 پرواز هفتگی توسط هواپیمایی قشم ایر برقرار شود، اما به نظر می رسد که در حال حاضر تنها یک پرواز هفتگی و آن هم در روز پایانی هفته به سنندج برقرار شده است. 

به گزارش تسنیم، پروازهای فرودگاه سنندج در حالی پس از حدود پنج ماه تعطیلی، در روزهای فعلا پنج‌شنبه هر هفته برقرار شده که عملاً در یک روز سوخته بوده و اگر کسی با هدف انجام کار اداری با هواپیما به تهران برود، باید برای برگشت یک هفته معطل پرواز بعدی بماند! 

امیرعباس نظری‌زاده، مدیر فرودگاه سنندج در این‌باره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج این‌گونه توضیح می‌دهد که با همکاری سازمان هواپیمایی کشوری و پس از پی‌گیری‌های متعدد، با تغییر شرکت هندلینگ فرودگاه سنندج، پروازهای این فرودگاه پس از وقفه‌ای پنج ماهه از سر گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه پس از جایگزینی شرکت کیا پرواز سنندج و سرکار آمدن شرکت یاسا پرواز، نخستین پرواز در سال جاری 24 فروردین ماه توسط هواپیمایی قشم در مسیر تهران سنندج تهران انجام شد، افزود: این شرکت قرار است سه پرواز در طول روزهای هفته در مسیر تهران به سنندج داشته باشد که منتظر تصمیم نهایی آنها هستیم.

مدیر فرودگاه سنندج در پاسخ به این سؤال که اکنون چه روزهایی پرواز برقرار است و چرا یک پرواز در طول هفته داریم، گفت: در حال حاضر پروازهای سنندج به تهران روزهای پنج‌شنبه هر هفته برقرار بوده و تعیین روز آن در اختیار ما نیست، البته قرار است پروازها افزایش یابد، کارشناسان شرکت هواپیمایی آسمان نیز گزارش کارشناسی از فرودگاه سنندج برای برقراری پرواز تهیه کرده تا مجری سه پرواز هفتگی در این فرودگاه باشند که پیگیری‌ها و مکاتبات لازم را انجام داده و منتظر تصمیم "معاونت بازرگانی این شرکت" هواپیمایی هستیم که امیدواریم تحقق یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.