| کد خبر: 248691 |

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری؛

محدودیتی برای خرید پرواز به قطر وجود ندارد

افراد با فراهم کردن هیاکارت و بلیت بازی جام جهانی، محدودیتی برای خرید پروازهای ایران‌ایر یا قطرایرویز به قطر ندارند.

تین نیوز

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه بلیت پروازهای ایران به قطر از سه ماه گذشته برای فروش در اختیار قرار گرفته بود، گفت: افراد با فراهم کردن هیاکارت و بلیت بازی جام جهانی، محدودیتی برای خرید پروازهای ایران ایر یا قطرایرویز به قطر ندارند.

به گزارش تین نیوز، محمد محمدی بخش با بیان اینکه در بازه زمانی یک ماهه بازی های جام جهانی، ۲۱ هزار نفر به قطر خواهند رفت، اظهار کرد: این تعداد، کسانی هستند که باید بلیت بازی جام جهانی و هیا کارت را دریافت کرده باشند که در آن صورت می توانند از هر یک از ایرلاین های داخلی و خارجی، نسبت به دریافت بلیت پرواز اقدام کنند.

وی ادامه داد: از میان ایرلاین های خارجی فقط قطرایرویز به قطر پرواز دارد و از میان ایرلاین های داخلی هم فقط ایران ایر به قطر پرواز مستقیم دارد؛ ایران ایر هم مانند قطرایرویز، از سه ماه گذشته و در قالب همکاری با آژانس های مختلف، بلیت ها را در اختیار قرار داده بود و در این مدت هم بخش اعظمی از بلیت ها خریداری شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: البته برای کسانی که نمی خواهند در قطر بمانند و بنا داشتند که صبح به این کشور رفته و شب برگردند، ایرلاین های ایران ایر و قطرایرویز، تدبیر اندیشیدند که افراد بتوانند رفت وبرگشت یک روزه داشته باشند که برای سه روز بازی های ایران، هم تا کنون ۱۰۰۰ بلیت توسط هر یک از دو ایرلاین به فروش رفته است.

محمدی بخش در پاسخ به اینکه آیا بلیت بازی ها دیرتر از زمانی که افراد بخواهند برای خرید اقدام کنند، روی سایت ها قرار نگرفته، گفت: بلیت هواپیما چه یک هفته و چه یک ماه زودتر در سایت قرار گرفته باشد، تعداد مسافران جام جهانی در بازه زمانی یک ماهه، تغییر نخواهند کرد. ۲۱ هزار نفری که قصد تماشای بازی ها را دارند، باید اسکان، هیاکارت و بلیت بازی را فراهم کرده باشند، اما افراد با فراهم کردن این امکانات، محدودیتی برای خرید پروازهای ایران ایر یا قطرایرویز به قطر ندارند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.