| کد خبر: 226690 |

شرکت‌های هواپیمایی ماهان و کارون اخطار گرفتند

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به شرکت هواپیمایی ماهان و کارون به دلیل عدم رعایت مقررات ابلاغی مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به شرکت هواپیمایی ماهان و کارون به دلیل عدم رعایت مقررات ابلاغی مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه نظارت‌های سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص اطمینان از رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در پروازها به صورت مستمر ادامه دارد، اظهارداشت: سازمان هواپیمایی کشوری به دلیل عدم رعایت مقررات ابلاغی مقابله با شیوع ویروس کرونا به شرکت‌های هواپیمایی ماهان در مسیر کرمان- تهران در تاریخ ۹۹/۱۱/۱۵ و کارون در مسیر اهواز- تهران در تاریخ ۹۹/۱۱/۱۴ اخطار داد.

وی با بیان اینکه عدم توجه به مفاد مقررات ابلاغی باعث به خطر افتادن سلامتی همکاران و مسافران خواهد شد، افزود: ضمن اخطار رعایت کامل دستورالعمل‌های ابلاغی، شرکت‌های هواپیمایی باید نسبت به رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از حداکثر ۶۰ درصد ظرفیت پذیرش در تمامی پروازها اقدام کنند.

ذیبخش تصریح کرد: براساس این اخطاریه به منظور اطمینان از رعایت کامل مقررات ابلاغی شماره ۱۰۵۲ روزهای چهارشنبه در تاریخ  ۹۹/۱۱/۲۹ و تاریخ ۹۹/۱۲/۰۶ شرکت هواپیمایی ماهان و همچنین پرواز شماره ۲۶۰۷ شرکت هواپیمایی کارون در تاریخ ۹۹/۱۱/۲۸ و ۹۹/۱۲/۰۵ لغو شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.