| کد خبر: 225488 |

اطلاعیه هوانوردی ایران درباره کرونای انگلیسی

اگر فردی از طریق پرواز ارتباطی با ارائه مدارک گمراه کننده به ایران وارد شود، با شرکت هواپیمایی قطعا طبق مقررات برخورد خواهد شد.

تین نیوز

مدیرکل دفتر نظارت بر شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه سازمان درباره کرونای انگلیسی به همه شرکت های هواپیمایی دنیا اطلاعیه هوانوردی داده است، گفت: اگر فردی از طریق پرواز ارتباطی با ارائه مدارک گمراه کننده به ایران وارد شود، با شرکت هواپیمایی قطعا طبق مقررات برخورد خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، حسن خوشخو در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت تعلیق پروازها به کشور انگلستان، اظهار داشت: تمدید تعلیق پروازها به انگلستان کماکان تا پایان دی ماه ادامه دارد.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به این سوال که آیا مدت مذکور تمدید خواهد شد یا خیر؟ بیان کرد: تمدید تعلیق پرواز از مقصد انگلستان منوط به نظر ستاد ملی مقابله با کرونا است که از طریق وزارت بهداشت و درمان به ما اعلام می شود؛ چنانچه تصمیم به تمدید این زمان تعلیق باشد، حتما اعلام خواهیم کرد.

صدور نوتام برای شرکت های هواپیمایی دنیا مبنی بر ممنوعیت پذیرش مسافر از انگلیس به ایران

وی در خصوص اقدامات سازمان هواپیمایی کشوری در جلوگیری از شیوع ویروس جهش یافته کرونا از کشور انگلستان اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، سازمان هواپیمایی کشوری در قدم اول به تعلیق پروازها در مسیر مستقیم از انگلستان به ایران اقدام کرد.

خوشخو ادامه داد: در گام بعدی در تاریخ دوم دی ماه به همه شرکت های هواپیمایی دنیا طبق اطلاعیه هوانوردی NOTAM تعلیق پروازها از مبدا انگلستان را صادر و پذیرش مسافر از کشور مذکور به ایران را ممنوع کرد.

برخورد جدی در صورت ارائه مدارک گمراه کننده در پروازهای ارتباطی

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با تأکید بر اینکه اقدامات بهداشتی توسط بهداشت مرزی در فرودگاه ها مطابق با پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت صورت می گیرد، افزود: چنانچه شرکت های هواپیمایی از این بخشنامه تخلف کرده و یا فردی از طریق پرواز ارتباطی (CONNECTION) با ارائه مدارک گمراه کننده به ایران وارد شود، با شرکت هواپیمایی قطعا بر اساس مقررات برخورد خواهد شد.

به گزارش فارس، با شیوع ویروس جهش یافته کرونا موسوم به کرونای انگلیسی در کشور انگلستان، وزارت راه و شهرسازی به درخواست وزیر بهداشت و درمان از اول دی ماه 99 همه پروازهای بین ایران و انگلستان را تعلیق کرد.

در آن زمان تأکید شد در راستای جلوگیری از ورود کرونای انگلیسی به کشور پروازها بین ایران و انگلستان تا 14 روز تعلیق می‌شود.

پس از پایان این تاریخ، سازمان هواپیمایی کشوری تعلیق پروازها بین ایران و انگلستان را مجددا تا 30 دی ماه تمدید کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس 0 0

    لطفا پروازهای از مبدا چین و امریکا را نیز ممنوع فرمایید.