| کد خبر: 211469 |

◄ انتقاد سازمان هواپیمایی از رعایت نشدن نرخ پروازها در سایت‌ها

روز گذشته ( 22 اردیبهشت ماه) دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در نامه‌ای به مدیران عامل شرکت‌های فروش اینترنتی بلیت هواپیما و سیستم‌های رزرواسیون نسبت به عدم رعایت نرخ پروازها انتقاد کرده است.

تین نیوز

روز گذشته ( 22 اردیبهشت ماه) دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در نامه‌ای به مدیران عامل شرکت‌های فروش اینترنتی بلیت هواپیما و سیستم‌های رزرواسیون نسبت به عدم رعایت نرخ پروازها انتقاد کرد.

به گزارش تین نیوز، در نامه سازمان هواپیمایی کشوری آمده است؛ علی رغم تذکرات قبلی در خصوص الزام به رعایت جدول نرخ های منتشر شده، توسط انجمن شرکت‌های هواپیمایی، در تاریخ 21 شهریورماه سال 98، مکررا مشاهده می‌شود که قیمت‌های نمایش داده شده قابل عرضه تطابق لازم با جدول مذکور در مسیرهای داخلی را ندارد.

سازمان هواپیمایی کشوری تمامی مجموعه‌های فوق الذکر را موظف کرده تا ترتیبی اتخاذ کنند که از نمایش و فروش بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی، خارج از دامنه جدول نرخی (کف و سقف بلیت هواپیما) تحت هر عنوان از جمله تخفیف از محل کمیسیون و یا از محل بودجه شرکت و یا ارائه خدمات ویژه و ... ممانعت کنند.

در انتها اشاره شده است؛ مدیران بازرگانی شرکتهای هواپیمایی مسئولیت رصد روزانه و اقدامات لازم اصلاحی در این خصوص را بر عهده دارند.

85

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.