| کد خبر: 206731 |

تمهیدات سازمان هواپیمایی برای سفر‌های نوروزی

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: برای ایام نوروز به شرکت‌های هواپیمایی اجازه افزایش قیمت بلیت هواپیما را نخواهیم داد.

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: برای ایام نوروز به شرکت‌های هواپیمایی اجازه افزایش قیمت بلیت هواپیما را نخواهیم داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه هیچ گونه افزایش قیمت بلیت هواپیما برای پرواز‌های نوروزی در دستور کار بخش هوایی نیست،گفت: امسال هم همانند سال‌های گذشته اقدامات لازم برای عرضه بلیت‌های هواپیما در دستور کار قرار گرفته است و بخش‌های هوایی هم مانند سایر دستگاه‌ها متناسب با تقاضا و ظرفیت، اقدام به عرضه‌ بلیت‌های هواپیما می‌کند.

او با اشاره به اینکه شرکت‌های هواپیمایی متناسب با ظرفیت‌هایی که دارند اقدامات لازم را برای عرضه بلیت انجام می‌دهند افزود: شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند بر اساس دستورالعمل و نرخ نامه‌های تعیین شده بلیت‌های خود را عرضه کنند و به هیچ عنوان نباید بیش از نرخی که در نظر گرفته شده است بلیت را به فروش برسانند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه نظارت در ایام عید به ویژه برای بلیت‌های بخش هوایی به صورت ویژه انجام می‌شود افزود: بازرسان سازمان هواپیمایی به صورت منسجم در ایام عید برای عرضه‌ بلیت‌های هواپیما نظارت دارند و به هیچ عنوان اجازه تخلف و یا ایجاد بازار سیاه را نخواهند داد.

او توضیح داد: اقدامات لازم برای برخورد با شرکت‌های هواپیمایی متخلف صورت گرفته است و در صورتی که مسافران شکایتی داشته باشند می‌توانند آن را به سازمان هواپیمایی کشور ارائه دهند.

جعفرزاده ادامه داد: با هماهنگی سایر دستگاه‌ها اجازه نخواهیم داد که در ایام نوروز برای عرضه و فروش بلیت هواپیما تخلفی صورت گیرد.

او یادآور شد: چارچوب و دستور العمل‌ها برای تمامی مسیر‌های هواپیمایی در نظر گرفته شده و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که تخلفی از سوی این شرکت‌ها ایجاد شود.

جعفرزاده با اشاره به اینکه تمامی نرخ‌نامه‌های بلیت هواپیما در تمامی مسیر‌ها در دسترس عموم قرار خواهد گرفت، افزود: به تمامی تخلفات در این بخش‌ها رسیدگی می‌شود و در صورتی که بلیت با مبلغ اضافه‌ای ارائه شود مبلغ آن به صورت کامل باز گردانده خواهد شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی تأکید کرد: تمامی شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند در صورت لغو بلیت هواپیما به صورت کامل و بدون کسر جریمه مبالغ را استرداد کنند.

او افزود: هیچ کدام از شرکت‌های هواپیمایی حق افزایش قیمت و دریافت هزینه‌های اضافی را ندارند و در صورت مشاهده چنین تخلفاتی مسافران می‌توانند به سرعت آن را اطلاع دهند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی یادآور شد: سازمان هواپیمایی در این ایام تمامی اقدامات لازم جهت جلوگیری از سوء استفاده آژانس‌ها و شرکت‌های هواپیمایی را انجام می‌دهند.

جعفرزاده در پایان بیان کرد: شرکت‌های هواپیمایی اقدامات لازم جهت همکاری با تمامی دستگاه‌ها در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را انجام می‌دهند و طبق پروتکل‌های وزارت بهداشت عمل خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.