| کد خبر: 197381 |

افزایشی در نرخ بلیت‌های هواپیمایی سفر اربعین نخواهیم داشت

سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری با اشاره به عدم افزایش نرخ بلیت‌های هواپیمایی سفر اربعین گفت: این نرخ از ۲۰ الی ۳۰ مهر مطابق با سال گذشته است و افزایشی نخواهد داشت.

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری با اشاره به عدم افزایش نرخ بلیت‌های هواپیمایی سفر اربعین گفت: این نرخ از ۲۰ الی ۳۰ مهر مطابق با سال گذشته است و افزایشی نخواهد داشت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از رادیو اربعین، رضا جعفر زاده ضمن بیان اینکه از ۲۰ مهرماه پروازهای اربعین به‌صورت رسمی آغاز می‌شود، اظهار داشت: عدم افزایش نرخ بلیت اربعین ازجمله تمهیداتی است که برای تسهیل در سفر زائران اربعین اندیشیده شد و در این راستا از تاریخ ۲۰ لغایت ۳۰ مهرماه نرخ بلیت‌های سفر اربعین مطابق با سال گذشته است و افزایشی نخواهد داشت.

وی بابیان اینکه مجوز پروازهای اربعین در صورت درخواست شرکت‌های هواپیمایی از سوی این سازمان صادر می‌شود، افزود: تاکنون ۷۲۱ مجوز پرواز برای شرکت‌های هواپیمایی صادرشده است که پس از صدور مجوز شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند هماهنگی لازم را با فرودگاه‌های مبدأ و مقصد به عمل آوردند و سپس اقدام به فروش بلیت هواپیما کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری با تأکید بر اینکه شرکت‌های مسافربری هوایی باید نسبت به توزیع بلیت‌ها مدیریت لازم را داشته باشند، تصریح کرد: این سازمان بر عملکرد شرکت‌های خدمات مسافربری هواپیمایی نظارت می‌کند و در صورت مشاهده و یا دریافت گزارش تخلف با این شرکت‌ها برخورد می‌کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.