| کد خبر: 192515 |

◄ پاسخ دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی به انتقادها از گرانی بلیت

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی عنوان کرد: دامنه نرخ بلیت شرکت‌های هواپیمایی در مسیرهای مختلف با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی انجام شده است.

تین نیوز

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی عنوان کرد: دامنه نرخ بلیت شرکت‌های هواپیمایی در مسیرهای مختلف با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی انجام شده است.

مقصود اسعدی سامانی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز در خصوص واکنش سخنگوی سازمان تعزیرات مبنی بر رهاسازی قیمت بلیت هواپیما، توضیح داد: سقف دامنه نرخی که ما در مسیر پروازی تهران_مشهد اعلام کردیم، 752 هزار تومان است و هیچ شرکت هواپیمایی حق ندارد بلیت خود را بالاتر از این سقف تعیین شده به فروش برساند.

وی در ادامه گفت: نرخ پروازی که دیروز سخنگوی سازمان تعزیرات نسبت به آن واکنش نشان دادند نرخ صندلی بیزینس بود.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی توضیح داد: نرخ بلیت بیزنس به دلیل کیفیت صندلی و خدماتی که به مسافر حین پرواز ارائه می‌شود متفاوت است از همین رو گران تر بودن صندلی بیزینس امری طبیعی است.

اسعدی سامانی با بیان اینکه بر خلاف سخنان سخنگوی محترم سازمان تعزیرات نرخ سقف و کف بلیت شرکت‌های هواپیمایی در مسیرهای مختلف با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی انجام می‌گیرد، بیان کرد: سقف نرخ بلیت مشهد از نرخی که شرکت‌های هواپیمایی در آذرماه عرضه می‌کردند پایین‌تر آمده است؛ سقف قیمت پرواز تهران-مشهد در آذرماه سال گذشته 850 هزار تومان بود اما اکنون 750 هزار تومان شده است.

او تأکید کرد: نرخ سقف که در مسیرهای پروازی تعیین ‌شده است در تمام ایام به این نرخ فروخته نمی‌شود؛ همین امروز نرخ بلیت پرواز تهران-مشهد بین 300 تا 350 هزار تومان است یعنی حدود 50 درصد پایین‌تر از نرخ سقفی که تعیین شده است.

سامانی عنوان کرد : صندلی بیزینس شامل سقف و کف نرخ بلیتی که تعیین‌ شده نمی‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.