| کد خبر: 191866 |

ریس سازمان هواپیمایی کشوری خطاب به زائران حج تمتع 98

◄ موضوع «ایمنی» برای ما مهم‌تر از «تاخیر» پروازهاست

ریس سازمان هواپیمایی کشوری خطاب به زائران حج تمتع 98 گفت: موضوع ایمنی برای ما از مسئله تأخیر مهم‌تر است از همین رو نباید نگرانی بابت تأخیرها داشته باشیم.

تین نیوز

ریس سازمان هواپیمایی کشوری خطاب به زائران حج تمتع 98 گفت: موضوع ایمنی برای ما از مسئله تأخیر مهم‌تر است از همین رو نباید نگرانی بابت تأخیرها داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، علی عابدزاده در مراسم بدرقه زائران حج تمتع 98 از ترمینال سلام با بیان اینکه انجام عملیات حج جزئی از ذات صنعت حمل‌ونقل هوایی شده است، عنوان کرد: به محض اینکه آخرین حاجی از سفر بازمی‌گردد سازمان حج و زیارت دو ماه بعد نامه‌ای به سازمان هواپیمایی کشوری در رابطه با برنامه‌ریزی پروازهای حج ارسال می‌کند؛ از همین رو پروازهای حج یک کار دائمی در صنعت هوایی کشور تبدیل شده است.

وی در ادامه به هماهنگی بسیار زیاد پروازهای حج اشاره کرد و گفت: در مدت کوتاهی حدود 4 میلیون مسافر از سراسر جهان وارد فرودگاه‌های مدینه و جده می‌شوند از همین رو هرگونه ناهماهنگی به عملیات پروازهای حج خدشه وارد می‌کند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری عنوان کرد: ما در شرایطی در جامعه جهانی زندگی می‌کنیم که برای ما محدودیت‌هایی ایجاد شده است که این امر روی عملیات پروازهای حج اثرگذار است اما علی رغم تمام این محدودیت‌ها تلاش خود را در راستای انجام سفری آرام و ایمن خواهیم کرد.

عابدزاده با بیان اینکه ما در حج امسال در راستای همان محدودیت‌ها ناچار شدیم تمام جابه‌جایی زائران ایرانی را خودمان انجام بدهیم، بیان کرد: این در حالی بود که در سال‌های گذشته خط هواپیمایی عربستان سعودی برای جابه‌جایی 25 تا 50 درصد زائران ایرانی به ما کمک می‌کرد، اما به هر دلیلی در سال جاری عربستان این مساعدت را نکرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه موضوع ایمنی برای ما از مسئله تأخیر مهم‌تر است، عنوان کرد: با وجود همه محدودیت‌ها، هیچ‌گونه کوتاهی در امور فرودگاهی و پروازی پذیرفتنی نیست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.