| کد خبر: 191668 |

◄ سازمان هواپیمایی کشوری: فریب تبلیغات‌چیان مشاوره دریافت مجوز را نخورید

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تبلیغات روزهای اخیر مبنی بر مشاوره دریافت مجوز از سازمان به متقاضیان غیرواقعی و فاقد وجاهت است.

تین نیوز
 
 
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تبلیغات روزهای اخیر مبنی بر مشاوره دریافت مجوز از سازمان به متقاضیان غیرواقعی و فاقد وجاهت است. 

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده در واکنش به انتشار تبلیغات اخیر در فضای مجازی مبنی بر مشاوره راه اندازی، ارتقا آموزش و پشتیبانی، رزرواسیون و مشاوره دریافت مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری، اخذ گواهی تست نفوذ نماد اعتماد الکترونیکی و نماد رسانه ای، درگاه بانکی و پیگیری مراحل دریافت مجوز فروش بلیت از صفر تا 100 را فاقد وجاهت قانونی دانست.

وی افزود: متاسفانه بعضی افراد با القاب ساختگی چون مشاوره برای گرفتن مجوز به دنبال سودجویی از مردم هستند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: دریافت فروش الکترونیکی از سازمان نیاز به همراه داشتن مشاور و پرداخت هزینه اضافی نیست و کلیه مراحل قابل رصد و پیگیری است.

جعفرزاده تصریح کرد: این تبلیغات غیر واقعی است و دریافت مجوز فروش الکترونیکی توسط متقاضی به سهولت قابل رصد و پیگیری است و فرایندهای لازم بر روی سایت سازمان www.cao.ir قابل مشاهده و دسترسی است.

وی در پایان هشدار داد موضوع تبلیغات کنندگانی که موجبات سودجویی و اخذ هزینه های اضافی از مردم را فراهم کنند در اسرع وقت و بدون اغماض توسط دفتر حقوقی سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری خواهد شد

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.