| کد خبر: 175049 |

پیگیری‌های تین‌نیوز جواب داد؛

◄ سایت آراز تعلیق شد/ ایرلاینی به نام «آراز» وجود ندارد

شرکت آراز که بدون مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری اقدام به فراخوان برای استخدام بیش از دو هزار 700 نفر را از طریق آزمون کرده بود، با پیگیری‌های تین‌نیوز ادامه ثبت‌نام خود را تا گرفتن مجوزهای رسمی از سازمان هواپیمایی به حالت تعلیق درآورد.

تین نیوز

شرکت آراز که بدون مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری اقدام به فراخوان برای استخدام بیش از دو هزار 700 نفر را از طریق آزمون کرده بود، با پیگیری‌های تین‌نیوز ادامه ثبت‌نام خود را تا گرفتن مجوزهای رسمی از سازمان هواپیمایی به حالت تعلیق درآورد.

روز گذشته تین‌نیوز خبری منتشر کرد مبنی بر این‌که یک شرکت هواپیمایی تحت عنوان «آراز» بدون مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری درصدد جذب بیش از دو هزار 700 نفر از طریق آزمون استخدامی است.

در جریان پیگیری‌هایی که تین‌نیوز انجام داد؛ مشخص شد که شرکت آراز بدون طی کردن روند قانونی و اخذ موافقت اصولی و EOS از سازمان هواپیمایی تحت عنوان «شرکت هواپیمایی آراز» اقدام به این کار کرده است.

 از همین‌رو سازمان هواپیمایی کشوری در راستای پیگیری‌های انجام شده توسط این شبکه خبری از موضوع اطلاع یافت و مانع از ادامه ثبت‌نام  آزمون استخدامی آراز شد تا روند قانونی اخذ مجوز آن طی شده و آراز بتواند از سازمان هواپیمایی کشوری مجوزهای مربوطه را دریافت کند.

رحیم حسین‌نسب مدیر فرودگاه اراک در گفتگویی که صبح امروز با خبرنگار تین‌نیوز داشت، اعلام کرد که قرار است موضوع مجوز این شرکت را از سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری کند و در تماسی که با این شبکه خبری داشت، در خصوص پیگیری‌های انجام شده توضیح داد: در پیگیری‌هایی که انجام دادم مشخص شد که این شرکت مجوز  EOS و موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی دریافت نکرده و این شرکت بعد از اخذ مجوزهای لازم می‌تواند اقدام به جذب نیرو کند.

قرار است شرکت آراز پس از اخذ مجوزهای تاسیس ایرلاین از سازمان هواپیمایی کشوری، بیس خود را  فرودگاه اراک قرار دهد.

photo_2018-10-09_14-13-46

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.