| کد خبر: 171703 |

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی خبر داد؛

◄ سه مسیر از پروازهای چارتری حذف شدند

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از سودجویی افرادی در فروش اینترنتی بلیت هواپیما خبر داد و گفت: سه مسیر از پروازهای چارتری حذف شده‌اند.

تین نیوز

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از سودجویی افرادی در فروش اینترنتی بلیت هواپیما خبر داد و گفت: سه مسیر از پروازهای چارتری حذف شده‌اند.

مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز در خصوص وعده حذف پروازهای چارتری تا پایان سال 97 عنوان کرد: در حال حاضر سه مسیر شیراز، بندرعباس و تبریز از پروازهای چارتری حذف شده و پروازها در این مسیر به‌صورت سیستمی انجام می‌شود.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا حذف این مسیرها از پروازهای چارتری کاهش قیمت بلیت را به دنبال داشته است؟ توضیح داد: در حال حاضر اتفاقی که در این بخش می‌افتد این است که عده‌ای به سایت‌های فروش شرکت‌های هواپیمایی و آژانس دسترسی پیدا می‌کنند و قیمت بلیت‌ها را بالاتر از قیمت واقعی ایرلاین که نرخ‌گذاری کرده است به فروش می‌رسانند که متاسفانه این تخلفی است که در این حوزه در حال انجام گرفتن است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرد: این تخلفات به دادستانی نیز گزارش شده و قرار است با این سایت‌ها غیرمجاز برخورد شود و جلوی ادامه فعالیت آن‌ها گرفته شود.

سامانی با اظهار به این‌که باید سیستم فروش بلیت اینترنتی هواپیما ساماندهی شود، تاکید کرد: با انجام این کار پیش‌بینی می‌شود که قیمت‌ها به نرخ واقعی خود نزدیک‌تر شود و حذف پروازهای چارتری به‌صورت تدریجی ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.