| کد خبر: 159693 |

◄ سهم 30 درصدی بوئینگ MD در جابجایی مسافران

هواپیماهای بوئینگ MD80 در ناوگان مسافری ایرلاین‌های ایرانی سهم بالایی دارند و حدود 30 درصد از جابجایی مسافران هوایی داخلی توسط این هواپیماها انجام می‌شود. مجید اخلاقی سرپرست دفتر عملیات پرواز سازمان هواپیمایی کشوری با طرح این موضوع افزود: به دلیل اهمیت بالای این ناوگان در ایران جلسه هم‌اندیشی بهره‌برداری از هواپیماهای بوئینگ MD80 با معاونان عملیاتی و مدیران فنی شرکت‌های هواپیمایی تشکیل شد.

تین نیوز

هواپیماهای بوئینگ MD80 در ناوگان مسافری ایرلاین‌های ایرانی سهم بالایی دارند و حدود 30 درصد از جابجایی مسافران هوایی داخلی توسط این هواپیماها انجام می‌شود.

مجید اخلاقی سرپرست دفتر عملیات پرواز سازمان هواپیمایی کشوری با طرح این موضوع افزود: به دلیل اهمیت بالای این ناوگان در ایران جلسه هم‌اندیشی بهره‌برداری از هواپیماهای بوئینگ MD80 با معاونان عملیاتی و مدیران فنی شرکت‌های هواپیمایی تشکیل شد.

مجید اخلاقی اظهار داشت: این جلسه باهدف بررسی و تحلیل روش‌های مختلف عملیاتی به‌منظور استمرار و ارتقا ایمنی پروازهای هواپیمای بوئینگ MD به‌خصوص در ایام پرترافیک چون ایام عید برگزار شد.

او افزود: در این جلسه مواردی ازجمله تداوم و افزایش آموزش خلبانان در دستگاه‌های شبیه‌ساز پرواز به‌خصوص مواقع اضطراری، بررسی اطلاعات پروازی برای تمامی پروازهای این نوع هواپیماها و انجام اصلاحات موردنیاز و بررسی شرایط اقلیمی فرودگاه‌های مبدأ و مقصد مسیرهای پروازی هر شرکت توسط معاونت عملیات شرکت و اعلام تعداد حداکثر مسافر و بار مجاز با توجه به محاسبات مورد تأیید کارخانه سازنده مورد توافق‌نهایی قرار گرفت.

سرپرست دفتر عملیات پرواز سازمان هواپیمایی کشوری در پایان گفت: مقرر شد معاونت‌های عملیاتی با توجه به کارایی موتور هواپیما، در صورت لزوم نسبت به تغییر ساعات پروازی یا حذف و یا استفاده از هواپیماهای جایگزین برای برخی مسیرها با توجه به شرایط محیطی اقدام کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    از سیمیلاتور های تولید داخل استفاده کنید