| کد خبر: 140619 |

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

◄ شرایط جابه‌جایی مسافران حج تمتع در حج امسال سخت‌تر است

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: امتناع عربستان سعودی برای جابه‌جایی مسافران حج تمتع باعث شد تا شرایط حمل‌ونقل هوایی در حج امسال نسبت به سال‌های گذشته سخت‌تر شود.

تین نیوز

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: امتناع عربستان سعودی برای جابه‌جایی مسافران حج تمتع باعث شد تا شرایط حمل‌ونقل هوایی در حج امسال نسبت به سال‌های گذشته سخت‌تر شود.

به گزارش تین‌نیوز، علی عابدزاده در مراسم بدرقه نخستین گروه حجاج به حج توسط از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) که صبح امروز در سالن حج این فرودگاه برگزار شد از همه دست‌اندرکارانی که تلاش کردند تا بتوانند حج امسال را به خوبی هر چه بهتر برگزار کنند تشکر کرد و گفت: در حال حاضر تمام فرودگاه‌های کشور آمادگی لازم جهت جابه‌جایی حجاج را دارند.

وی ادامه داد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» برای حج امسال وظیفه بسیار سنگینی دارد؛ امیدوارم «هما» همانند سال‌های گذشته بتوانند خدمات ارزنده‌ای از خود ارائه بدهد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تمام تلاش و تأکید ما در سازمان هواپیمایی کشوری برگزاری پروازهای ایمن و با امنیت در حج است، ابراز کرد: پروازهای حج امسال حدود 2 ماه به طول خواهد انجامید که در همین راستا روز گذشته از فرودگاه بندرعباس نخستین پرواز حجاج صورت گرفت و تا اویل مهرماه به طول خواهد انجامید.

عابدزاده، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ای که در گذشته اعلام شد قرار بر این بود که 50 درصد پروازهای حج توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی صورت بگیرد و 50 درصد مابقی توسط شرکت‌های هواپیمایی عربستان جابه‌جا شوند که در آخرین لحظه عربستان از جابه‌جایی مسافران امتناع کرد که این موضوع بار سنگینی را به دوش حمل‌ونقل هوایی کشور گذاشت.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید به اینکه تمام فرودگاه‌های کشور باید برای خدمت‌رسانی به زائران حج تمتع همکاری لازم را کنند، تصریح کرد: امسال دولت عربستان تعدادی بیشتری مسافر حج را پذیرفته است که همین امر کار را برای جابه‌جایی مسافران تا حدودی سخت‌ کرده است لذا مسافران عزیز باید کمی تحمل بیشتری داشته باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.