| کد خبر: 251896 |

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد؛

افتتاح ۲۰۶ هزار میلیارد ریال پروژه سازمان راهداری در دهه فجر

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: همزمان با دهه مبارک فجر سال جاری، پروژه‌ های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سراسر کشور به بهره‌ برداری می‌ رسد.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: همزمان با دهه مبارک فجر سال جاری، پروژه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با ۱۳۰هزار و ۷۵۶.۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و با ۲۰۶ هزار میلیارد ریال ارزش ریالی روز در سراسر کشور به بهره برداری می رسد.

به گزارش تین نیور به نقل پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعلام این خبر اظهار داشت: در بخش ایمن سازی راه های کشور از جمله اجرای حفاظ بتنی، روشنایی و.... ۸۱۷.۸ کیلومتر/ نقطه با اعتبار  ۷ هزار و ۶۴۴.۱ میلیارد ریال ایمن سازی شده است، همچنین در زمینه رفع نقاط پرحادثه، احداث و بازسازی پل و تقاطع، ۷۴۳ پروژه به ارزش ۱۰۵۰۶ میلیارد ریال رفع نقص و یا بازسازی شده است.

امانی افزود: در سال جاری با اعتباری افزون بر ۵۶ هزار و ۳۸۴ میلیارد ریال، ۳هزار و ۶۵۳.۲ کیلومتر از راه های شریانی کشور بهسازی و روکش آسفالت شده است، همچنین در حوزه راه های روستایی کشور، عملیات بهسازی، ساخت و روکش آسفالت به ارزش ۴۰ هزار و ۷۵۲ میلیارد ریال بر روی ۲ هزار و ۸۵۴.۲ کیلومتر راه انجام شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین از ساخت و تکمیل پایانه مرزی رازی با اعتبار ۳ هزار میلیارد ریال در استان آذربایجان غربی خبر داد.

وی بازسازی و نوسازی ۷۴۶ دستگاه ماشین آلات راهداری با اعتبار ۴هزار و ۱۴۳ میلیارد ریال را از دیگر پروژه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برشمرد که در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته امانی افتتاح ۱۵۱ باب پروژه های ساختمانی از جمله قرارگاه پلیس راه، ساختمان اداری و راهدارخانه با ارزش ۳ هزار و ۱۰۴.۳ میلیارد ریال از دیگر پروژه های این سازمان است که افتتاح خواهد شد.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در حوزه حمل و نقل نیز تاسیس شهرک حمل و نقل، شرکت های حمل و نقل، مرکز معاینه فنی و ....در مجموع به تعداد هشت مورد با اعتبار ۵ هزار و ۲۲۳ میلیارد ریال در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.