| کد خبر: 249449 |

ترافیک مسیر جنوب به شمال محور کندوان نیمه سنگین است

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت : ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور کرج - چالوس محدوده کندوان به خاطر تردد زیاد خودروها و پدیده مه غلیظ نیمه سنگین است.

تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت : ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور کرج - چالوس محدوده کندوان به خاطر تردد زیاد خودروها و پدیده مه غلیظ نیمه سنگین است.

به گزارش تین نیوز، مهدی صفایی افزود : هم اینک در بیشتر نقاط مسیر به ویژه پل زنگوله و هزارچم حرکت خودروها از سمت جنوب به شمال به کندی انجام می گیرد و برابر گزارش ها در ارتفاعات بالادست سیاه بیشه هم به علت مه غلیظ و دید پایین رانندگان ناگزیر به روشن کردن چراغ خودروها شدند.

وی از ۲ فقره تصادف در این جاده سخت گذر و کوهستانی خبرداد و بیان داشت : یک مورد براثر برخورد پراید ۱۴۱ با ال ۹۰ حوالی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه رخ داد که متاسفانه در این حادثه خودروی پراید دچار آتش سوزی و خاکستر شد و به سرنشینان آن آسیبی نرسید.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس تصریح کرد: یک مورد هم حوالی ساعت ۱۰ بر اثر برخورد یک دستگاه پژو پارس با ام وی ام بود که این خودروها در حال گذر به سمت چالوس بودند و متاسفانه در پی وقوع این حوادث گره ترافیکی در مسیر ایجاد شد که با حضور پلیس راه و نیروهای راهداری و انتقال این خودروهای ثصادفی ترافیک روان شد.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت : مه آلودگی در ارتفاعات بالا دست سیاه بیشه غلیظ است به طوری که در برخی از نقاط رانندگان این مسیر تا شعاع کمتر از هزار متر نمی بینند

اصغر بسطامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در زمان حاضر براساس پیش بینی های در غرب مازندران شاهد کاهش دما و در ارتفاعات هزارمتر به بالا مه آلود و همراه با بارش برف خواهیم بود.

به گفته او ، دمای هوا در سیاه بیشه جاده کندوان حدود ۲ درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین زمان حدود یک درجه دما کاهش داشته است

حدود ۸۰ کیلومتر از مسیر ۱۶۰ کیلومتری جاده کوهستانی چالوس - کرج(کندوان) جزء حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز است که بیش از ۱۵ تونل کوچک و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.