| کد خبر: 247799 |

جابه جایی بیش از سه و نیم میلیون زائر اربعین

عزم و همت استوار و اتحاد بین مجموعه سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای در اقصی نقاط کشور، اتفاقات عظیمی را در این حوزه رقم زده است که نمونه مشهود آن جابجایی بیش از ۳/۵ میلیون زائر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در طرح جابجایی زائران اربعین حسینی بود.

تین نیوز

عزم و همت استوار و اتحاد بین مجموعه سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای در اقصی نقاط کشور، اتفاقات عظیمی را در این حوزه رقم زده است که نمونه مشهود آن جابجایی بیش از 3.5 میلیون زائر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در طرح جابجایی زائران اربعین حسینی بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای، داریوش امانی معاون وزیر و رئیس این سازمان در اولین نشست منطقه ای روسای ادارات راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان های منطقه یک با اعلام این مطلب گفت: خدمات این سازمان متوجه تمامی آحاد جامعه و فعالیتی شبانه روزی، بدون تعطیلی و دارای حساسیت بالاست لذا تلاش های ما مستقیماً در معیشت و سلامت خانواده ها تاثیر گذار است.
وی افزود: فعالیت های سازمان نوعی حق الناس به شمار می آید و چه بسا بی تفاوتی نسبت به یک عارضه جاده ای، تبعات جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد، لذا ضروری است از فرصت های موجود برای خدمتگزاری به هموطنان استفاده شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی اهمیت ایمان و اعتقاد به کارها، وجدان کاری، مسئولیت پذیری، اِشراف کامل به مسائل و مشخصات حوزه استحفاظی، حضور میدانی و خلاقیت را از جمله انتظارات سازمان در مورد روسای ادارات راهداری وحمل ونقل جاده ای برشمرد و گفت: با وجود کمبود اعتبارات و دشواری شرایط فعالیت های سازمان، با اتفاق نظر ، اتحاد و عزم و همت راسخ، اتفاقات عظیمی در سازمان رقم خورده است و افراد لایق، توانمند و شجاعی در سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای فعالیت می کنند که ضروری است از این توانمندی بهره برداری شود.

امانی از ارزیابی عملکرد ادارات کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان ها و ضرورت تلاش مضاعف استان ها در جهت رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت موجود خبر داد و افزود: بی شک فعالیت های سازمان با توجه به گستردگی و تنوع و همه گیر بودن، سخت و طاقت فرساست و قدردان تلاش و زحمات تمامی مدیران و کارکنان تلاشگر سازمان در نقاط مختلف کشور هستیم و امیدواریم از تمامی توان و ظرفیت موجود برای ارائه خدمت صادقانه به مردم بهره برداری شود.

وی افزایش درآمدهای سازمان و بروزرسانی عوارض در گمرکات را از جمله رخدادهای بزرگ حوزه راهداری و حمل ونقل جاده ای در سال گذشته ذکر کرد و ارتقای معیشت کارکنان به حد قابل قبول، پیش بینی برای تامین مسکن همکاران و رعایت شان و شئونات همکاران در تأمین امکانات را از تدابیر سازمان عنوان کرد.

رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای ابراز امیدواری کرد این دوره آموزشی که پس از دوره سخت کرونا و همزمان با هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) در حال برگزاری است در راستای بهبود فعالیت ها و خدمات روسای ادارات راهداری وحمل ونقل جاده ای استان و مجموعه های تحت مدیریت آنها موثر، کاربردی و ماندگار باشد.

شایان ذکر است نخستین نشست منطقه ای روسای ادارات راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان های منطقه ای منطقه یک کشور شامل استان های البرز، تهران، قزوین، قم، گیلان و مازندران با سرفصل های تخصصی و آموزشی و با هدف توسعه تعاملات و افزایش دانش و توان عملیاتی روسای ادارات یاد شده ۲۰ و ۲۱ مهر ماه جاری در تهران در حال برگزاری است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احمدی اصل 0 0

    با سلام
    جابجایی 3.5 میلیون زائربا کار شبانه روزی کارشناسان مستقر در مرز مهران به بهای دور ماندن بیش از ده روز از خانواده در میان گرد و خاک و شنیدن انواع و اقسام حرف های رکیک و فوش های بد و با تلاش های شبانه روزی بدون هیچگونه حمایتی صورت پذیرفته هست. این درحالی هست که در حدود بیست روزه که از زمان آمدن بدجوری مریض و سرفه میکنیم.خواهشا" به جای ارائه آمار و ارقام از افراد نیز تقدیر شود.
    .