| کد خبر: 242106 |

◄ دستگیری 6 سارق حرفه‌ای گاردریل مسیرهای روستایی شاهین‌ دژ

رییس اداره راهداری ‌و حمل‌ و نقل جاده‌ای شاهین‌دژ گفت: ۶ سارق حرفه‌ای که اقدام به سرقت گاردریل مسیرهای روستایی این شهرستان می‌کردند، دستگیر شدند.

تین نیوز

کاظم پاشایی فزود: طی یک سال گذشته و با افزایش سرقت اموال راهداری در محورهای مواصلاتی نظارت و بازرسی از جاده‌ها با دقت و حساسیت بیشتری انجام شد و طی آن ۶ نفر از متهمان این موضوع شناسایی شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: سرقت گاردریل اغلب در مسیرهای روستایی مابین تکاب و شاهین دژ، شب‌ها با استفاده از تجهیزات خاص انجام شده که بیش از ۲ میلیارد ریال به این اداره خسارت وارد کرده است.

رییس اداره راهداری ‌و حمل‌ونقل جاده‌ای شاهین‌دژ با تاکید بر اینکه هزینه نصب و بازسازی این گاردریل ها در توان این اداره نیست، اظهار کرد: برای تامین امنیت رانندگان ناچار هستیم تا اطلاع ثانویی و تامین اعتبار از خاکریزی حاشیه جاده به جای گاردریل استفاده کنیم.  

پاشایی بیان کرد: سارقان به اهمیت نصب ابزارهای راهنمایی رانندگان و گاردریل ها در حفاظت از جان مردم واقف نبوده و هر ساله بخشی قابل توجهی از گاردریل‌ و سایر علایم و تابلوهای رانندگی را به سرقت می‌برند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی و همکاری دادستانی در خصوص برخورد با سارقان گفت: شهروندان نیز در صورت مشاهده موارد مشکوک یا مشاهده سرقت علایم راهنمایی و رانندگی و تجهیزات کنار جاده‌ای از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری یا پلیس ۱۱۰ مراتب را گزارش دهند.

شاهین‌دژ دارای ۲۱۶ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۵۳۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت و شوسه است و بیش از ۴۲ درصد راه‌های روستای این شهرستان آسفالت هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.