| کد خبر: 241587 |

هواشناسی تهران اعلام کرد؛

وزش باد خیلی شدید و گرد و خاک در تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زرد رنگ از فعالیت سامانه بارشی و وزش باد شدید در بعضی ساعات امروز تا فردا خبر داد.

تین نیوز

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زرد رنگ از فعالیت سامانه بارشی و وزش باد شدید در بعضی ساعات امروز تا فردا خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زرد رنگ از فعالیت سامانه بارشی و وزش باد شدید و در بعضی ساعات وزش باد خیلی شدید، خیزش موقتی گردوخاک، احتمال رگبار و رعد و برق در جنوب و غرب استان و رگبار پراکنده همراه با وزش باد، گاهی وزش شدید و رعدوبرق در بخش‌های شمالی و مرکزی و رگبار باران و رعدوبرق در ارتفاعات تهران از بعد ازظهر پنج شنبه (۱۱ فروردین) تا صبح جمعه (۱۲ فروردین) خبر داد.

در این شرایط جوی احتمال شکستن درختان فرسوده و نهال‌ها، احتمال آسیب به سازه‌های موقت و سست، احتمال آسیب به پوشش گلخانه‌ای، خطر سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی، احتمال خیزش گردوخاک و کاهش موقت دید افقی و خطر برخورد صاعقه و بارش تگرگ در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

اداره کل هواشناسی استان تهران جهت جلوگیری از آسیب‌های احتمالی، محکم کردن سازه‌های موقت و پوشش گلخانه‌ها، پرهیز از پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک، پرهیز از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات، پرهیز از کار بر روی سازه‌های مرتفع، عدم تردد کنار سازه‌های ناتمام، احتیاط در تردد در جاده‌ها با توجه به کاهش میدان دید را توصیه می‌کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.