| کد خبر: 228094 |

◄ مه غلیظ، بارش برف و کولاک در ارتفاعات استان تهران پیش‌بینی می‌شود

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی امروز تا صبح فردا، وضعیت جوی استان در ارتفاعات با مه غلیظ، بارش برف و گاهی کولاک پیش‌بینی می‌شود.

تین نیوز

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی امروز تا صبح فردا، وضعیت جوی استان در ارتفاعات با مه غلیظ، بارش برف و گاهی کولاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان با فعالیت سامانه بارشی امروز تا صبح فردا، در نیمه جنوبی آسمانی ابری، در بعضی ساعات با بارش باران و مه رقیق، در نواحی شمالی مه رقیق با بارش باران و برف و در ارتفاعات مه غلیظ با بارش برف و گاهی کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

از عصر جمعه تا اوایل وقت شنبه تشدید بارش‌ها، رگبار باران و برف، وزش باد شدید با احتمال رعد و برق(در نقاط مستعد با احتمال بارش تگرگ) مورد انتظار است.

همچنین طی این مدت علاوه بر نواحی شمالی استان رخداد برف در نواحی مرکزی و بعضی نقاط جنوبی دور از انتظار نیست. از جمعه شب تا صبح یکشنبه کاهش قابل ملاحظه دما به طور میانگین بین ۶ تا ۹درجه سانتیگراد در سطح استان و یخبندان شبانه در دامنه‌ها و ارتفاعات شمالی پیش‌بینی می‌شود.

روز شنبه وزش باد نسبتا شدید و به تدریج کاهش ابر و روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه آسمانی قسمتی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و در نواحی پرتردد شهری، گاهی با افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها مورد انتظار است.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه به ترتیب (۱۲ و۳)، (۸ و ۰)، (۱۱ و ۲)، (۱۴ و ۴) و (۱۷ و ۹) درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ورامین با ۱۷ درجه و آبعلی با منفی یک درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.