| کد خبر: 239283 |

پیش‌بینی ۵۰۰ میلیارد تومانی خسارت به جاده‌های لرستان

مدیر کل مدیریت بحران سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای میزان خسارت وارد شده به جاده‌ها و راه‌های استان لرستان را ۵۰۰ میلیارد تومان ارزیابی کرد.

تین نیوز

 مدیر کل مدیریت بحران سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای میزان خسارت وارد شده به جاده‌ها و راه‌های استان لرستان را ۵۰۰ میلیارد تومان ارزیابی کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، فرهاد مهریاری درباره سیل اخیر در برخی از استان‌های کشور اظهار داشت: ۱۸ استان طی روزهای گذشته درگیر برف و باران بودند و سامانه بارشی تا روز دوشنبه در کشور ادامه خواهد داشت. در این زمینه بیشترین خسارت وارده بابت سیل اخیر در استان لرستان است که منجر به بسته شدن  یک محور اصلی در کیلومتر ۹۰ آزادراه خرم‌آباد و پلدختر شد.

مدیرکل مدیریت بحران سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای با اشاره به انسداد موقتی طی ساعات گذشته در برخی از مسیرهای کشور افزود: انسداد موقتی در آزادراه‌ها به جهت تامین ایمنی کاربران در ایلام، آزادراه تهران-شمال، کرج -چالوس به صورت مقطعی با هماهنگی پلیس ر اهنمایی و رانندگی بود تا مردم در کولاک و برف گیر نکنند.

مهریاری در مورد برآورد اولیه میزان خسارت به واسطه سیل اخیر به خصوص در محورهای استان لرستان گفت: در گفت‌وگویی که با مدیریت بحران استان لرستان انجام گرفت، میزان خسارت اولیه وارد شده به محورهای استان بیش ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

مدیرکل مدیریت بحران سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای در مورد مسیرهای مسدود در استان لرستان گفت: در حال حاضر فقط چند راه روستایی بسته است  که ماموران راهداری در حال بازگشایی مسیرها هستند. مسیرهایی که بسته است  احتمالا تا یک هفته دیگر به صورت موقت بارگشایی خواهد شد چون قسمتی از راه‌ها و ابنیه فنی را آب برده و مقداری از ترانشه ها توسط سیل شسته و دهانه تونل را گرفته است که باید راهسازی کامل انجام شود.

مهریاری در پایان با اشاره به اینکه بقیه محورهای غیرشریانی مسدود استان لرستان در حال بازگشایی است، تصریح کرد: ساکنان این شهرها تا زمان بازگشایی آزادراه می‌توانند از محورهای فرعی خرم‌آباد به پلدختر و خرم‌آباد به اندیمشک استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.