| کد خبر: 236278 |

محور پونل به خلخال در گیلان مسدود شد

طبق اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان محور پونل به خلخال در استان گیلان به دنبال بارندگی و احتمال ریزش کوه و نبود ایمنی کافی مسدود شد.

تین نیوز

طبق اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان محور پونل به خلخال در استان گیلان به دنبال بارندگی و احتمال ریزش کوه و نبود ایمنی کافی مسدود شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، بر اساس گزارش سامانه اطلاعات راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان،  محور پونل به خلخال در این استان به دلیل بارندگی ، احتمال ریزش کوه و نبود ایمنی کافی، تا اطلاع ثانوی مسدود است و در صورت بازگشایی این مسیر، از طریق مرکز اطلاع رسانی این اداره آگاهی داده خواهد شد.

بنا به همین گزارش، هم اینک تردد در محورهای اصلی استان گیلان به صورت عادی و روان می باشد و هیچگونه ترافیک جاده ای مشاهده نمی شود.

همچنین به دلیل بارش باران تمامی جاده های بین شهری گیلان لغزنده است و رانندگان برای تردد باید احتیاط و دقت بیشتری داشته باشند.

 مرکز مدیریت راه استان توصیه کرد که مردم از ترددهای غیرضروری در چنین شرایط جوی پرهیز کنند، اما در صورت ضرورت با توجه به بارش باران و بدنبال آن لغزندگی جاده ها و کاهش دید افقی با احتیاط  و سرعت مطمئنه رانندگی کنند .

علاوه بر این محور ورودی منجیل  به رودبار در جنوب استان گیلان و محدوده ورودی شهر رودبار نیز، از ترافیک سنگینی برخوردار است اما در سایر محورهای این استان ترافیک به صورت عادی و روان می باشد.

آسمان گیلان نیز در حال حاضر نیمه ابری تا ابری و مه آلود، همراه با بارندگی و وزش باد پیش بینی می شود که در برخی نقاط بارندگی و وزش باد شدید خواهد بود و احتمال رعد و برق و بارش برف در ارتفاعات بالادست وجود دارد.

دمای هوای رشت مرکز استان گیلان امروز (پنجشنبه) حداکثر به ۱۶ درجه می رسد و شهرستان املش با حداکثر ۱۸ درجه، گرمترین و جیرنده و دیلمان با پنج درجه خنک ترین مناطق گیلان طی روز جاری خواهند بود.

گیلان با میانگین یکهزار و ۲۰۰ میلی متر بارندگی سالیانه، پرباران ترین استان های کشور است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.