| کد خبر: 236049 |

◄ در پروتکل‌های کرونایی بخش جاده‌ای تجدیدنظر می شود

به گفته رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با توجه به اینکه برای پروتکل‌های کرونایی در بخش هواپیمایی تجدیدنظر شده است به دنبال این هستیم که در پروتکل‌های بخش جاده‌ای تجدید نظر شود.

تین نیوز

داریوش امانی در نشست با انجمن‌های صنفی بخش کالا و مسافر کرمانشاه گفت: در سال گذشته نزدیک به ۵۰۲ میلیون تن کالا جابجا و این مقدار در ۶ ماه ابتدای امسال ۷/۵ درصد افزایش یافته است که این موضوع نشان دهنده پویایی بخش حمل و نقل نسبت به مشاغل دیگر است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به کاهش بیماری کرونا بیان کرد: سال گذشته برای بخش مسافر شرایط سختی وجود داشت اما اکنون این بخش رونق گرفته است و با توجه به اینکه برای پروتکل‌های کرونایی در بخش هواپیمایی تجدیدنظر شده است به دنبال این هستیم که با فروکش کردن کرونا برای بخش حمل و نقل جاده‌ای هم در پروتکل‌ها تجدیدنظر شود.

امانی با اشاره به درخواست‌های انجمن‌های صنفی بخش کالا و مسافر خاطرنشان کرد: مقداری سهمیه لاستیک با ارز ۴۲۰۰ در سبد برای شرایط اضطراری تا انتهای سال گذشته باقیمانده بود، اما اکنون دیگر لاستیک با ارز ۴۲۰۰ تومانی وجود ندارد و تمام لاستیک‌ها با ارز نیمایی اختصاص می‌یابد و برای پیگیری موضوع جلسه‌ای هفته آینده با معاون اول رئیس جمهور خواهیم داشت.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه بخش حمل و نقل باید به کمک بیاید بیان کرد: سالیان طولانی یک روش در بخش حمل و نقل دنبال شده است اما انتظار می‌رود ۸۳ شرکت حمل و نقل در استان کرمانشاه برای ایجاد یک شرکت بزرگ، مقیاس و سرمایه‌گذاری در شیوه‌های نوین حمل و نقل پا پیش بگذارند.

وی با اشاره به موضوع بیمه رانندگان اظهار کرد: در رابطه با این موضوع جلسات شفاف برگزار و تلاش می‌شود هر سال خدمات بهتری برای رانندگان دریافت کنیم و پیگیری می‌کنیم تا رفاهیات بخش حمل و نقل به قانون تبدیل شود، که کسی نتواند به آن خدشه‌ای وارد کند. اما اکنون یک موضوع موقت است که هر سال باید تمدید شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.