| کد خبر: 225590 |

اعلام جزییات محدودیت‌های ترافیکی؛چالوس یک طرفه می‌شود

بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور از وضعیت تردد در جاده‌های شمالی در تعطیلات پیش رو، فردا (یکشنبه) جاده چالوس و آزادراه تهران- شمال برای ساعاتی یک طرفه خواهد شد.

تین نیوز

بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور از وضعیت تردد در جاده‌های شمالی در تعطیلات پیش رو، فردا (یکشنبه) جاده چالوس و آزادراه تهران- شمال برای ساعاتی یک طرفه خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها،  براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع، ‌ بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و ۳۰۱ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۲.۱ درصد، کاهش تردد ثبت شده است.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۶ درصد، اوج تردد بین ساعت ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعت ۴ تا ۵ انجام شده است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های تردد در جاده‌های شمالی را برای تعطیلات ابتدای هفته نیز اعلام کرد.

بر این اساس در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ یکشنبه ۲۸ دی ماه تا ساعت ۲ دوشنبه ۲۹ دی ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ یکشنبه ۲۸ دی ماه تا ساعت ۲ دوشنبه ۲۹ دی ماه از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ یکشنبه ۲۸ دی ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد (دوشنبه ۲۹ دی ماه) از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ یکشنبه ۲۸ دی ماه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها، ملغی می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.