| کد خبر: 217737 |

کاهش ٣.٣ درصدی سفرهای برون‌شهری

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای، ضمن اعلام ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به تهران، از کاهش ٣.٣ درصدی سفرهای برون‌شهری در شبانه‌روز گذشته خبر داد.

تین نیوز

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای، ضمن اعلام ترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به تهران، از کاهش ٣.٣ درصدی سفرهای برون‌شهری در شبانه‌روز گذشته خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا از مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ٢ هزار و ٢٢٣ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، میزان تردد نسبت به روز قبل ۳.۳ درصد کاهش داشته است.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۱.۴ درصد، اوج تردد بین ساعت ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعت ۴ تا ۵ انجام شده است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت محورهای شمالی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت خبر می دهد.

هم چنین محور چالوس دارای بارش پراکنده باران و مه گرفتگی در ارتفاعات، محور فیروزکوه دارای مه گرفتگی در ارتفاعات، محور هراز ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شد.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس خبر می دهد. ترافیک نیمه سنگینی نیز در آزادراه ساوه- تهران محدوده نسیم شهر گزارش شده است.

ترافیک در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع نیز سنگین است.

آخرین وضعیت جوی نیز از بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان مازندران خبر داد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.