| کد خبر: 204989 |

تشدید نظارت بر ناوگان اتوبوسی با تعامل مشترک سازمان راهداری و پلیس راه کشور

معاون سازمان راهداری گفت: با هدف افزایش ایمنی سفرهای ناوگان اتوبوسی جاده‌ای، با تعامل مشترک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه کشور، نظارت بر ناوگان اتوبوسی با شدت و سرعت بیشتری اجرا می‌شود.

تین نیوز

معاون سازمان راهداری گفت: با هدف افزایش ایمنی سفرهای ناوگان اتوبوسی جاده‌ای، با تعامل مشترک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه کشور، نظارت بر ناوگان اتوبوسی با شدت و سرعت بیشتری اجرا می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، مهران قربانی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان این مطلب اظهار داشت: براساس توافق به عمل آمده بین این سازمان و پلیس راه کشور در راستای کنترل مضاعف ایمنی رانندگان و ناوگان اتوبوسی اجرای چهاربند با موضوع ایمنی سفرهای اتوبوسی با اولویت در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان این که، کنترل مضاعف سیستمی و فیزیکی راننده و ناوگان در مقابل تمام پاسگاه‌ها توسط پلیس راه در ساعات ۲۲ تا ۷ صبح موضوع ماده اول این توافق است افزود: براساس موضوع بند ۲ این توافق، تشدید نظارت‌های میدانی در پایانه‌های مسافربری و در طول مسیر با ایجاد تیم مشترک پلیس راه راهور و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعمال می‌شود.

قربانی تصریح کرد: اجرای طرح تشدید و غربالگری سلامت رانندگان مسافربری با اولویت تست اعتیاد به صورت مشترک توسط پلیس راه و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، موضوع بند سوم توافق به عمل آمده است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: براساس بند ۴ توافق یادشده، به موارد گزارش موردی تخلفات حمل و نقلی رانندگان و ناوگان مسافربری و باری منعکس شده از سوی عوامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای توسط پلیس راه رسیدگی می‌شود.

وی اظهار داشت: این توافقنامه یکی از مجموعه اقدامات کوتاه‌مدت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که در راستای نظارت بر رفتار رانندگان اتوبوس و ارتقای ایمنی سفرهای جاده هم وطنان اتخاذ شده است و برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت اثربخشی تدوین شده و در دستور کار قرار گرفته است که متعاقب اعلام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.