| کد خبر: 202016 |

◄ امکانات تازه مدیریت راه ها در سامانه 141

به گزارش تین نیوز، در آخرین روز نمایشگاه صنعت حمل و نقل و لجستیک، از سامانه جدید 141 مرکز مدیریت راه‌ها که در قالب یک اپلیکیشن موبایلی ‌قوی‌تر و کارآمدتر ‌و دو سویه شده است رونمایی شد.

تین نیوز

مرکز مدیریت راه‌های کشور از آذرماه سال 87 با هدف بهینه سازی بهره برداری از راه‌های کشور و حداقل شدن تاخیر در جریان ترافیک جاده‌ای شکل گرفت. این مرکز که سال‌ها عنوان اطلاعات راهها را یدک می کشید مسئولیت اولیه اطلاع رسانی از وضعیت راه‌های کشور را بعهده داشت.

به گزارش تین نیوز، در آخرین روز نمایشگاه صنعت حمل و نقل و لجستیک، از سامانه جدید 141 مرکز مدیریت راه‌ها که در قالب یک اپلیکیشن موبایلی ‌قوی‌تر و کارآمدتر ‌و دو سویه شده؛ رونمایی شد. 

در گذشته این سامانه یک سویه بود و فقط کاربر می‌توانست از آن اطلاعات کسب کند، اما در سیستم به‌روزشده، آن کاربر می‌تواند به این سامانه اطلاعات نیز بدهد.

 

 یکی دیگر از قابلیت این برنامه این است که، اگر حادثه‌ای در جاده‌ای رخ داد، کاربر می‌تواند اطلاعات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به سامانه www.141.ir ارسال کند و بدین ترتیب سازمان راهداری مشکل به وجود آمده را به سرعت در دستور کار رسیدگی قرار می‌دهد.

این نرم‌افزار امکان مسیریابی از مبدا تا مقصد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم برای کاربران فراهم کرده است که بتوانند بهترین مسیر را برای تردد انتخاب کنند. 

همچنین این برنامه قابلیت محاسبه زمان سفر نیز برای کاربران را فراهم کرده است.  این برنامه شامل، مسیریابی، دوربین های نظارتی، ترافیک آنلاین استانی، کریدر های اصلی و هواشناسی جاده‌ای است که می تواند کمک خوبی برای مردم در تردد های درون شهری و برون شهری باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.