| کد خبر: 198593 |

◄ استقرار اکیپ های راهداری در مسیرهای بازگشت زائران اربعین در مرز خسروی

​اکیپ‌های راهداری با استفاده از ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری در محورها و مسیرهای بازگشت تردد زائران اباعبداله الحسین در مرز خسروی مستقر شده اند و آماده خدمات رسانی به زائران هستند.

تین نیوز

​اکیپ‌ های  راهداری با استفاده از ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری در محورها و مسیرهای بازگشت تردد زائران اباعبداله الحسین در مرز خسروی مستقر شده اند و آماده خدمات رسانی به زائران هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، حیدر مطاعی معاون راهداری این سازمان در سفر دو روزه خود به استان کرمانشاه ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: محل های استقرار اکیپ های راهداری و راهدارخانه های طول مسیرها برای خدمات رسانی به زائران آشکارسازی شده است و طی بازدیدهای  مستمر، سرپرست هایی به منظور گشت زنی در محورهای هر استان و ارائه گزارشات به  ستاد مرکزی نظارت بر نحوه خدمات رسانی  و انجام گشت های ضروری و مستمر راهداری تعیین شده است.

مطاعی خاطرنشان کرد: برای بالا بردن سطح ایمنی مسیر تردد زوار اربعین در استان کرمانشاه، اقداماتی انجام شده است که از جمله این اقدامات خط کشی۸۰۰ کیلومتر از مسیر خسروی تا کنگاور،  اجرای ۲۵ کیلومتر روکش آسفالت لایه نهایی، 24کیلومتر روکش آسفالت لایه رگلاژی و ۲۴ کیلومتر شانه سازی آسفالتی، همچنین نصب۲۷۰۰ عدد مسیرنما کامپوزیت،۲۱۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی و یک هزار و ۸۰۰ علائم ایمنی در مسیر تردد زوار اربعین است.

وی در ادامه بازدید از کرمانشاه به اورامانات سفر کردند و از پروژهای عمرانی محور روانسر شامل  هفت کیلومتر آسفالت مسیر روانسر – سه راهی بیاشوش، راه روستایی تپه کوئیک–حسن آباد کلاه کبود و راه‌های  طرح ملی ابرار (بنچله–بدر آباد) و دیگر مسیرهای مواصلاتی شهرستان روانسر بازدید به عمل آوردند.

مطاعی در بازدید از شهرستان ثلاث بابا جانی و  13 پل محور پشت  گاری از توابع بخش ازگله که در سیل سال گذشته تخریب شده بود،  اظهار داشت: چندین دهنه از پل ها توسط اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه بازسازی شده است و تمام پل های محور پشت گاری نیز به زودی بازسازی می شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.