| کد خبر: 198103 |

◄ خدمات‌رسانی 200 خودروی راهداری استان مرکزی به زائران اربعین

در راستای برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین نزدیک به 200 خودرو اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و میدل‌باس به زائران خدمات‌رسانی خواهد شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: در راستای برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین نزدیک به 200 خودرو اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و میدل‌باس به زائران خدمات‌رسانی خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، علی زندی‌ فر در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی با حضور رستمی مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی به اقدامات انجام شده از سوی اداره کل راهداری استان مرکزی اشاره کرد و گفت: از 17 مهرماه 98 عملا فروش بلیط اتوبوس‌های برون‌شهری به زائران اربعین متوقف خواهد شد و مسلما در استان مرکزی هم فروش بلیط انجام نمی‌شود. وی افزود: در این راستا 55 دستگاه اتوبوس در محور مهران-اندیشمک(250کیلومتر) به صورت شاتل سرویس‌دهی خواهد داشت، همچنین 60 دستگاه اتوبوس جهت ارائه خدمت به زائران از اندیشمک به استان مرکزی در نظر گرفته شده است.

زندی‌فر اضافه کرد: در پایانه مرزی مهران و شهر اندیشمند 2 تیم از نیروهای راهداری استان مرکزی جهت خدمات‌رسانی مستقر خواهد شد و به جهت پشتیبانی در استان 50 دستگاه مینی‌بوس، 20 دستگاه اتوبوس و 10 دستگاه میدل‌باس در نظر گرفته شده است تا مشکلی در ترددهای حادث نشود.

وی در ادامه مشکلات موجود در راستای خدمات‌رسانی از سوی راهداری و حمل و نقل استان مرکزی را کمبود نیرو که ضرورت ساماندهی نیروها را به دنبال دارد، بالا بودن میانگین سنی ماشین‌آلات و عدم استقبال پیمانکاران از پروژه بیان کرد و گفت: در حال حاضر با وجود همه کاستی‌ها و کمبودها در استان، پروژه‌هایی همچون ساخت 6 زیرگذر، 4 واحد راهدارخانه، یک واحد ساختمان راهداری، یک باب پلیس‌راه و... در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح ابرار در استان، بیان کرد: استان مرکزی به لحاظ روشنایی جز سه استان برتر کشور و به لحاظ موقعیت استراتژیک جز 4 استان اول کشور در بعد تردد وسایل نقلیه سنگین و هشت استان اول از نظر میزان حمل و نقل است.

زندی‌فر اضافه کرد: استان در ایام پیک و تعطیلات جز هشت استان پرتردد و پر ترافیک کشور قلمداد می‌شود، سالانه 2.5 میلیون مسافر از استان جابجا می شوند، همچنین در طول سال 18 میلیون تن کالا و 117 میلیون تردد انجام می‌گیرد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.