| کد خبر: 198262 |

کل ناوگان اتوبوس بین‌شهری از ۲۵ تا ۲۸ مهر برای جابجایی زائران اختصاص می‌یابد

سازمان راهدرای و حمل‌ونقل جاده‌ای در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به موج بازگشت زائران اربعین حسینی ، کلیه ناوگان اتوبوس بین شهری از روز پنج شنبه ۲۵ مهر ماه تا یکشنبه ۲۸ مهرماه برای جابه‌جایی زائران از مبادی مرزی چهارگانه اختصاص خواهد یافت.

تین نیوز
سازمان راهدرای و حمل‌ونقل جاده‌ای در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به موج بازگشت زائران اربعین حسینی، کلیه ناوگان اتوبوس بین شهری از روز پنج شنبه ۲۵ مهر ماه تا یکشنبه ۲۸ مهرماه برای جابه‌جایی زائران از مبادی مرزی چهارگانه اختصاص خواهد یافت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهدرای  و حمل‌ونقل جاده‌ای در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به موج بازگشت زائران اربعین حسینی، کلیه ناوگان اتوبوس بین شهری از روز پنج شنبه ۲۵ مهر ماه لغایت یکشنبه ۲۸ مهرماه برای جابه جایی زائران از مبادی مرزی چهارگانه اختصاص خواهد یافت.

لذا از هموطنان گرامی که در ایام یاد شده الزام به سفر بین شهری با ناوگان اتوبوسی دارند، تقاضا می‌شود ازسایر ناوگان عمومی جادهای از جمله مینی‌بوس و سواری کرایه موجود در پایانه‌های مسافربری استفاده نمایند.

سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای از مساعدت و همراهی هموطنان با برنامه‌های بخش حمل‌و‌نقل عمومی در ایام اربعین و کمک به ارایه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی، تقدیر و تشکر می‌نماید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.