| کد خبر: 197184 |

معاون راهداری استان همدان:

راه‌های روستایی استان همدان در طرح «ابرار» آسفالت می شوند

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌‍ای استان همدان از اجرای آسفالت راه‌های روستایی استان در قالب طرح ملی «ابرار» خبر داد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از اجرای آسفالت راه‌های روستایی استان در قالب طرح ملی «ابرار» خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، حمید پرورشی خرم با تأکید بر اینکه آبادانی و توسعه روستاها نقش بسیار مهمی در توسعه و شکوفایی تولید ملی دارد، اظهار داشت: طرح ملی ابرار به منظور آسفالت راه‌های روستایی در استان وارد مرحله عملیاتی شده و در قالب این طرح قرار است ۲۱ کیلومتر از راه‌های روستایی استان آسفالت شود.

وی با اشاره به این‌که خوشبختانه تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان آسفالت شده‌اند، افزود: در طرح ابرار قرار است تعدادی از راه‌های روستاهای زیر ۲۰ خانوار استان آسفالت شوند.

پرورشی خرم با بیان اینکه این طرح در حال حاضر در راه‌های اولویت دار روستایی ۵ شهرستان استان در حال اجراست، یادآور شد: روستای قشلاق شهرستان فامنین، روستای هادی آباد شهرستان نهاوند، روستای دمورچی شهرستان رزن، روستای سیاه گله شهرستان اسدآباد و روستای تکمه داش شهرستان همدان روستاهایی هستند که طرح ابرار در آن‌ها در حال انجام است.

معاون راهداری استان همدان ادامه داد: تاکنون عملیات زیرسازی این روستاها با دو و نیم میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی به اتمام رسیده و به زودی نیز آسفالت آن انجام می‌شود.

حمید پرورشی خرم اضافه کرد: بقیه روستاهای زیر ۲۰ خانوار استان نیز در دستور کار این طرح قرار دارند که در صورت تأمین اعتبار آسفالت می‌شوند.

وی با بیان اینکه عملیات مربوط به اجرای طرح ابرار به شکل امانی و با بهره گیری از امکانات این اداره کل انجام می‌شود، بیان کرد: برای اجرای این طرح ۴۰ نفر از همکاران و ۳۰ دستگاه از ماشین آلات این اداره کل فعالیت دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.